I'm just high on life at this moment!

Vilken skön dag det var igår! Jag vaknade runt sju och gick upp, tog med mig kaffet till soffan för att döda lite tid. Det är så underbart att få kliva upp i tid när man inte behöver göra ett skit på hela dagen. Försökte ringa alla min fina nära å kära och tala om att jag lever. :) klurade en lång stund på var jag skulle göra resten av dagen. Blev till slut in promenad på två timmar och det var fantastiskt skönt. Jag och min musik på max... :) Kvällen avslutades på ett ställe som heter ”tilltugg” som för övrigt är sveriges bästa tapas ställe. Mysigt var det kan jag lova!!!! ;)
Jag skriver nog mest nu för att stilla Vedranas och Marias Blogg-hunger :)Om ett tag kommer bloggen att stängas ner och en ny kommer upp inom kort :) Det tar tid att flytta över lite av de riktigt gamla inläggen. Det är kul att se att det är så många som fortfarande kikar in på bloggen då och då!? Det går ändå 5 månader ibland innan jag skriver något. Jag har fått frågan varför det inte händer något på bloggen och jag kan bara svara att det har funnits grejer som jag vill skriva om men inte vågar. Sedan har det varit sjuk brist på inspiration och huvudet har haft annat att lagra :) men det kan komma en bomb snart... Hold on!

I still live and I will come again





Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en suhuper trevlig after woork på Tilltugg! Det måste vi göra oftare tycker jag. Stor mega bamse kram till dig goaste Jojjo!

2010-10-07 @ 14:23:44
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0