I might bite my tongue or not :)

Lång dag! Jag har just ätit en alldeles underbar middag... not! Men det blir så när man stressat sönder sin mage... men det är ju bara mitt fel.
Ska snart gå och sova och ladda upp för mitt utvecklingssamtal imorgon. Jag misstänker att ”ryggsäcken” är fylld och att jag kommer att spy galla. Men det är nog också mitt eget fel. Jag tycker själv att det är lite roligt för jag kan i vissa fall hålla käften en lång tid och sedan kommer allt på en gång och i andra fall då kommer det på två röda....but this is me! :) bla bla men vi får väl se hur dagen artar sig. I might bite my tongue or not :)

Jag längtar...
Två veckor av massa kul..
Gävle
Sara
Sandra
Danne
Bellis
Mat
Flyga
Mikiz
Återträff med skolan
Oslo.... å en jävla massa mer.



det här är kärlek det...








Såå jävla underbar ju!







 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

fina bilder! vad änvänder du för kamera?

2011-01-29 @ 10:38:19
URL: http://bloggisnea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0