Sol!

Låt nu solen få leva på riktigt idag! Jag tänkte göra saker som.....

Fixa blommor till ”altanen” och städa till den lite.
Ringa runt till en massa som jag måste göra....Vill inte.
Planera morgon dagen så jag får till alla löner denna månad.
Betala räkningar..bläää
Städa mitt rum.
Hitta någon som kan hjälpa mig att sätta upp hyllorna i sovrummet.
Kolla semester schemat

Skulle behöva göra mer saker men dagen kommer ju gå fort. Som vanligt! Jaja! Jag vaknade på ett bättre sätt idag och ju jävla ska jag fixa här. Å Mikiz fy farao vad jag saknar dig nu. Kom hem nu så jag kan få krama dig. Nu är det smärtsamt ju. 4 månader har snart gått och jag längtar som fan. Glöm inte att jag älskar dig sis!





Im still alive! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Doooooris

Kommer tyvärr snart, ja har ont i magen på bara tanken .. men kul att träffa alla. men jag har levt i paradiset i 4 månder nu ... älskar dig med. WOOOP WOOOP

2010-05-27 @ 02:35:55
URL: http://dorisotuborgsresa.blogg.se/
Postat av: Tobbe - Webbdesign & massa annat!

Hej svej. :)

Allt bra?, Välkommen in på min blogg och checka in min nya design! :D

/ Tobbe, -

2010-05-27 @ 03:29:22
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0