Sex And The City!!!???

Vilken härlig dag! Verkligen! Jag vaknade upp med Lotta. Mys de ju! En liten syster! Låg och titta på henne en stund,sov en stund och stängde av klockan ett par gånger. Sedan gick jag upp med ett stort jäkla leende och fick i mig en massa kaffe. Sjukt viktigt för annars bli jag inte människa. Kollade på ”Sex And The City” igår kväll. Jag har från start inte riktigt fattat grejen med detta program. Kalla mig gärna idiot men seriöst? Vad signalerar dessa karaktärer till världens alla tjejer? Okej! Igår lät jag mig påverkas och kollade på ett avsnitt och var helt jävla trasig efteråt. What the hell!!! Dom får ju saker att låta så enkelt. Kunde inte sluta tänka på det när jag skulle sova... dom fick mig att tänka. En jävla massa! Det ända bra som sagts i denna skit är...
Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they're supposed to run wild until they find someone - just as wild - to run with.

Nu blir det soffan ...
Im still alive!

 


Kommentarer
Postat av: doris

Yoooooo! jag tog bort facebook för jag blor tokig på det.. vi får surra på mejen eller nå :D

Nu har ja uppdaterat bloggen :D Puss sakna dig

2010-05-29 @ 12:41:43
Postat av: Anonym

Doris du är inte ensam om att bli tokig på Facebook...



Och till Jojjo vill jag bara säga: Tu eres mi vida!

2010-06-02 @ 06:57:57
Postat av: Anonym

hehe idag ska jag facktist se sex and the city movie 2 med danne!! :D



/ lotta

2010-06-02 @ 09:15:14
Postat av: Världsmästar'n

Japp och vi var totalt 3 grabbar i biosalongen. Östrogenet flödade friskt där inne. :D Tack för i dag Lotta, var skoj att ses. Kram



Jojjo I miss you!

2010-06-02 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0