Någon mordutredning misstänker jag!

Söndag.....Woopwoop!

Jag är hemma hos mamma och ska strax inta soffan. Jag har just ätit en hel måltid och känner mig tokigt rund ;) nja! :) Jag har inte ätit ordentligt på en vecka och det är bara därför. Igår tog jag på mig mina jeans för första gången sedan en vecka tillbaka och det var inte kul. Lite för stora men det ordnar vi upp snart ;) Undrar vad det är för film ikväll? Någon mordutredning misstänker jag! Fast det gillar jag ju.

 

Kul att se reaktionerna på mitt tidigare inlägg om bröst dock inte meningen att kliva någon på tårna!
Kontrolläsa...nej!

 

Saknar min lägenhet..min soffa... Ja gävle också! Hitta en old bild som ni ser.  Bakis till och med! :) de bjuder jag på! Hörs då

Im still alive 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0