Ler!

Jag vaknade i morse av att det var ett jävla liv utanför. Jag hade tänk sova en stund till men det gick ju inte. Sur som fan klev jag ur sängen med förhoppning om att det skulle bli bättre. Som ett syskon till mig säger...Det suger. Det suger att vakna sur. Och helvetet bröt ut riktigt ordentligt när jag mer eller mindre fick krypa in i badrummet med kaffet. Jag upptäckte hur jävla trött jag såg ut. ICAs påsar var mindre kan jag lova. Jag var vaken på tok för länge igår för jag kunde inte sova. Jaja. Kriget tog liksom inte slut förens jag kastat ut allt jag hade i min garderob. Efter blod ,svett och tårar fick jag på mig något. Nej! Nu blev det en aningen överdrivet kanske. =) Det blev inte blod och inte heller tårar men lite svett kanske. Den sura johanna försvann en kort stund efter hon kommit på tåget till Stockholm. :) Det blev en glad dag med massa kul och sedan avslutades den med frugan på ett mysigt ställe i stan. Vi babblade som fan och det var inte igår. Nu ska jag förtsätta le. Dock på kudden är det tänkt...

Å sis... du vet vart jag finns. Ett samtal bort!

Men hey... Im still alive!
Ps... vill läsa boken.” 15 typer av kvinnor- vad de säger till psykologen.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0