En dag jag gärna vill paketera och skicka till...

Idag har det varit en mycket konstig dag. En dag jag gärna vill paketera och skicka till... Äh! Jag vet inte men långt bort.
Är blod tjockare än vatten??

Jag finner inte orden och inte heller förmågan att förstå. Men jag antar att man måste få ha sådana dagar.

Att vara full... ”belöningen” behöver inte vara huvudvärk, nada på kontot och en trosa fattigare. DET VET JAG!

Tror man måste repetera ”hel och ren men framför allt städad” :)

Men vad blev detta nu då...en massa skit. Men de bjuder jag på.

Läste ett gammalt inlägg som jag skrev en gång( ca två år sedan) när jag slog vad med en person. Vi slog vad om att jag skulle skriva en kontaktannons. Nu när jag läst den igen kommer jag bara fram till att allt det där stämmer inte....tanken var att skriva vad jag inte söker för att då faller ju det mesta av det dåliga bort automatiskt. Hur som jag skratta så jag fick ont i magen.

Jag vill ju ha en hund för farao...inte nu kanske men senare. Och vad det gäller rakvatten kan det ändå vara ok. Dock inte för mycket!...

Well...här kommer annonsen så att ni förstår lite mer. Helt stört och på skoj.


Hej! Jag är en tjej på 23 år och lite lätt hyperaktiv. Är oftast snäll och glad och har huvudet upp och fötterna ner som man säger. Jag skulle vilja påstå att jag är en helt vanlig människa. Ser helt vanlig ut, som en i mängden skulle jag tro.

Jag söker kille som


inte är under 25 år för då har du inte lekt färdigt. Och du skall heller inte vara över 30 år då du förmodligen är skadad av ett tidigare "liv" eller så är du sjukt stressad över barn och familj. Du får inte vara sur och bitter som människa. Helst aldrig arg alls faktiskt.

Har du störda alkoholvanor kan du
sluta läsa nu, lika om du knarkar/röker annat skit. Ser helst att du inte använder rakvatten för jag mår så dålig av det. Du får inte vara en sådan som inte tränar. Du får inte vara snål och och inte heller ha köpvansinne för det är lika med tråkig framtid.

Om ditt ex har silikonbröst kan du ge upp här och nu, jag bara två ärtor till bröst.
Du får
inte vara bilmekaniker eller hockeyspelare för då är du skitig och luktar skit. Ser helst att du inte lyssnar på dansband du får heller inte vara någon som äter kattmat t.ex pölsa eller fiskpinnar.

Om du tycker om hundar och katter och gärna vill ha djur behöver du
inte höra av dig!
Om du tycker att du är den jag söker hör gärna av dig.
Men hoppas inte på för mycket.!

Per....vem blev den stora vinnaren?

 


Kommentarer
Postat av: Maria

:-)

2010-05-25 @ 19:49:43
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0