Det är ju inte för att jag...

..... tycker att det är kul något sätt men nu kommer det en liten lätt spya. Och den har inte kostat mer än några timmar sol, semester, sprutor, tårar och en jävla massa sängläge.

Men fan vad jag just nu känner mig upp och ner, köttbulle , svettig och jävligt förbannad.
Här har man jobba som det svin för att kunna dra iväg på semester. Få lite tid för sig själv, sola och bada! Ja ni vet. Komma hem och fått lite färg och vara så där härligt utvilad. Men så blev det inte. Jag skulle komma hem och göra ett jäkla bra jobb och jag skulle köra hårt på gymmet MEN NEJ SÅ BLEV DET INTE!

Istället fick jag sprutor, dropp, kläder som såg ut som FAN och mat som var jäkligt vidrig. Jag peta i maten och suckade. Först för att jag tyckte den så hemskt äckligt ut och sedan för att jag inte kunde äta den. Min mage sa bara tvärt nej! När jag satt i orkanens öga börja jag gråta. Jag tänkte på alla sjuka barn som bor på sjukhus och måste äta denna skit men sedan tänkte jag på alla barn som inte får mat alls. JA! Å då kom det ännu mer tårar. Jag böla säkert i 10 minuter över detta men sen var det bra en stund. MM det var bra tills att jag insåg att jag inte kunde mata mig själv eller min kropp med något annat än dropp. Jag tappade all förmåga att se, höra och prata för några timmar. Min kropp var slut och skröplig. Smärtstillande i låret var tredje timme och i bästa fall kunde jag få i mig en mun vatten. Sedan sova jag igen. UTVILAD? I helvete heller! Till råga på allt detta har jag nu en mage som ser ut som en gravid kvinnas i typ 6 månaden. AH!

Japp! Jag vet att det kommer en vardag om ser ljusare ut. Men det är ju inte alltid så ljus. Jag vet att jag ändå kommer att stå på måndag morgon och stressa mig till ett ufo i garderoben innan jag ens börjat jobba. Jag får leva på helgens kommentar ” du har fin kropp” för den räddade mig lite idag. Stod nämligen upp i nästan 15 minuter idag! WOOPWOOP! Såg hur jag faktiskt såg ut efter några dagar i sängen. Åhh ni skulle ha set mitt hår! Jag garva när jag såg hur det stod ut. För er som vet om mitt trollöra... Imorse var jag ett riktigt troll!

Sch! Ja! Jag ska sluta nu! :)

Hihi Im still alive!



Bella... vilken puss är det där då? hitta den bilden nu när jag städade lite! :)

Stavning...My ass


Kommentarer
Postat av: doris den bästa!

AHHAHAHHAHA!! tillåt mig lägga en kommentar.

För tro mig jag vet hur ditt lilla trollöra ser ut, ingen kan få till det lika bra som du , haha och alla kan väl konsten att se rikigt risig ut, men trollörat, de får fan bara du till ... hur vet vi inte.. =)

ÄLSKAR DIG!!

2010-05-13 @ 03:27:00
URL: http://dorisotuborgsresa.blogg.se/
Postat av: Eliza

Det viktiga är att det blev bra till slut, din mage. Nålar och dropp är det västa jag vet!! har fortfarande rädsla för det sedan förlossningen och ngn gävla infektion bakterie från akademiska. Mina armar domnade och jag kände inte mina ben på många veckor....antibiotika med 2dl stora sprutor...ush. men nu är vi bra, kram. Och om du är enn troll nu så vet jag att när jag ser dig nästa gg på stan så är du lika snygg som vanligt, och några kg smalare efter magsjukan gissar jag. Du har inte sett mig i min troll tillstånd!! hemsk, jag går inte ens ut och svarar knappt i tel när man känner sig så;)

2010-05-13 @ 23:21:27
Postat av: Bella

Haha roligt att du skriver igen.

Bara en ren tur att jag gick in här och kikade lite.

Bilden är ju så fin!! Men förmodligen så skulle jag vväl skratta precis haha!

Älskar dig!

2010-05-18 @ 22:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0