Är det inte lustigt hur människor fungerar!?

Jag såg ett program på TV4 för någon kväll sedan som handlade om bröst. En reporter reste världen över för att finna de största brösten och jag tror nog han lyckades. Hur som tänkte jag först att han var knäpp som skulle göra denna resa och hans knasiga fascination. Efter ett tag förstod jag att det inte var brösten han var ute efter utan snarare hur dessa människor tänkte. Jag blev också jävligt intresserad av att veta. Han träffade till sist en kvinna med ursprung från Brasilien men bosatt i Usa. Jag kommer inte ihåg vad hon heter men det var helt galet. FOR REAL! Hur i hela helvete kan man göra så mot sig själv. Dom var så stora att hon inte kunde sova på magen och hon var tvungen att special beställa kläder för att få plats med dom. Man måste ju bli mer eller mindre fysiskt lam mest hela tiden. Tänk själv att rulla ifrån ena sidan till den andra i sängen. Detta måste ju praktiskt taget vara omöjligt att krama någon. Ni vet komma så där när som man vill ibland :)

Jaja jag kan förstå vissa bröst operationer men det är tyvärr inte särskilt många. Det finns ju dom som måste göra det utav medicinska skäl och det är ju en annan sak. Men medicinska skäl kan ju lika bra var tillfälligt hjärnsläpp (Jag vill ha stora tuttar) Den mentala förändringen bli nästa alltid mer förändrad än själva utseendet. Och oftast inte till det positiva. Kan hända att jag är ute på lite för djupt vatten nu men det skiter jag i. Programmet fick mig att vakna. Visst har väl jag befunnit mig i en provhytt in stoppad i någon häftig klamning, den som hon har på reklambilden utanför och tänkt OMG! What the hell? Det ser inte ut som på bildeeen! Kanske ska jag fixa mig ett par tuttar ändå!? Har ju hänt... Men för några år sedan försvann detta helt. Jag kraxade ur mig något i stil med jag vill vara den jag är och passar det inte är det bara att dra. Påtryckningen lades ner för gott :) och jag står kvar med mina egna tuttar och jag är sjukt glad för det. Om det måste till lite mer så får det bli ett par tuttar på burk. Jag kommer att kunna gå utan bh till jag blir 40 och det är awesome. Ännu mer awesome är jag faktiskt skiter i att dom inte kommer se ut som när jag var 20 när jag är 40. Jag kommer att älska dom ändå. Its me!

Vart all denna dynga kommer ifrån det vet jag inte riktigt. Blev inte riktigt som jag tänkt men. Tack TV4! Tack.

Kontrolläsa my ass!

Im still alive!


Kommentarer
Postat av: Eliza

japp, det finns roliga människor;)

2010-05-13 @ 23:08:07
Postat av: ---------

Tuttar e BRA ju!

2010-05-14 @ 04:06:27
Postat av: jojjo

Fegis! :) vem kan det vara? Ja tuttar är bra! jag gillar tuttar.

2010-05-14 @ 08:43:04
URL: http://lilljojjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vem gör inte det!! Ju större desto bättre! (inget personligt)

2010-05-14 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0