tillfälligt ur funktion!!!

Gud va saker och ting aldrig blir som man tänkt sig.


Är det inte jobbigt när man har en klar bild över hur allt ska vara och så blir det inte så.
Man kanske inte ska förvänta sig något och inte heller drömma.

I dag kommer jag att vara som en zombie och det är bara för att jag är tillfälligt ur funktion och kommer att ersättas av en människa som ser ut som mig. Dock kommer inte denna vara lika vaken som jag brukar va =)
fan man borde vara lite mer happy idag...LÖN JU!

Jag är ganska glad än då....Im still alive                  


Kommentarer
Postat av: Vedrana

Justja, Lön! :D

ryck upp dig ;)

2010-01-15 @ 14:03:49
Postat av: Maria

Va det inte duuuuuuuuuuu idag! :-)

2010-01-15 @ 20:45:16
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0