liten stuga...

Tack och lov för ”min” lilla stuga på landet.

Nu fattas det bara en hund att ta med sig i morgon.

Ja kalla det tantvarning om ni vill... men ja! Jag är hemma ikväll och detta bara för att jag jobbat 14 dagar i rad nu. Nej kanske inte bara det. Jag tycker att det är kul att gå ut men börjar bli lite less på det nu. Dom som känner mig vet att jag är världsmästare på att ladda kaffebryggaren innan jag går och lägger mig, för att det är så nice att vakna till doften. Såå nu är detta gjort och jag kommer att få den bästa morgonen på himla länge, behöver inte jobb i morgon. =)

Ännu en tantvarning grej... nej den tar vi en annan gång.
Men jag ska ut på en långis imorgon. Ska bli så skönt. Synd bara att jag tappade den en gummi grejen på mina hörlurar idag. Den är ju viktig!

Jaja jag skriver ju bara skit när jag är trött...kanske inte ens kan stava..jodå Patrik...jag mår bara fint...det vet du ju. Det är ju det folk vill ha...ja att kunna gotta sig du vet. ;)

jag kankse skulle åkt hem till mamma ändå...det är så skönt där!



ag vill ha en till sommar med lilla fröken Belen tack! Riktig kärlek det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tant/gubb-varning är när man får höra av två 20-23 åringar att man är för gammal för att gå på krogen ;)

2010-01-16 @ 00:00:41
Postat av: jojjo

ja det är inte lätt... men det kankse kan vara så... frågan är hur gammal man är då? kan du vara runt 30-35 då kanske?

2010-01-16 @ 00:31:40
Postat av: romina

men ååh gud va söööt min lilla prinsessa är en liten tjockis.. Och en till sommar med Belen kommer du Absolut få, oss blir du inte av med så lätt hihi..puss

2010-01-17 @ 20:01:22
Postat av: Vedrana

den där bebisen är ju en av de sötaste!!! haha

2010-01-18 @ 20:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0