Järnvilja!

Fy fan.... jag har sovit tungt kan man säga. Eller jag kanske har varit spänd för det känns som om någon har slagit mig i timmar. Framför allt på magen och axlarna, det gör ont och jag har vaknat med huvudvärken delux 2010.

Nu fixar jag matlåda!? 07:15! Det tycker jag är anmärkningsvärt.

Försöker att vara ekonomisk...och det går ju bra ju. Vad som ska gå ännu bättre idag är försäljningen på jobbet, jag ska jävlar i mig ta det här. Funderar på hur man kan göra men detta kommer jag ju naturligtvis inte avslöja här. ”Järnvilja” kan man säga. För jag tror nämligen att om man vill något tillräckligt mycket så går det. Tror man och tänker positivt så går det. ( Nu känner jag efter på vad jag skrev)

Neej så är det inte för då skulle jag ha fått som jag ville för längesedan. I mångt och mycket,
te x skulle inte Angelina Jolie var så in i helvete snygg.

Im still alive

 

 


Kommentarer
Postat av: jojjo

mm här var det såå tyst!

2010-01-14 @ 19:50:56
Postat av: Vedrana

Positivitet sprider positivitet

... & järnvilja ;)

2010-01-14 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0