Inte helt rätt kanske!

Jag läste ett gammalt inlägg som jag skrev en gång( två år sedan) när jag slog vad med en person. Vi slog vad om att jag skulle skriva en kontaktannons. Nu när jag läst det kommer jag bara fram till att allt det där stämmer inte....tanken var att skriva vad jag inte söker för att då faller ju det mesta av det dåliga bort automatiskt. Hur som jag skratta så jag fick ont i magen.

 

Jag vill ju ha en hund för farao...inte nu kanske men senare. Och vad det gäller rakvatten kan det ändå vara ok. Dock inte för mycket! Kan också tänka mig någon över 30...ja kanske 33.

 

Well...här kommer annonsen så att ni förstår lite mer. Helt stört!

Hej! Jag är en tjej på 24 år och lite lätt hyperaktiv. Är oftast snäll och glad och har huvudet upp och fötterna ner som man säger. Jag skulle vilja påstå att jag är en helt vanlig människa. Ser helt vanlig ut, som en i mängden skulle jag tro.

Jag söker kille som inte är under 25 år för då har du inte lekt färdigt. Och du skall heller inte vara över 30 år då du förmodligen är skadad av ett tidigare "liv" eller så är du sjukt stressad över barn och familj. Du får inte vara sur och bitter som människa. Helst aldrig arg alls faktiskt.

Har du störda alkoholvanor kan du sluta läsa nu, lika om du knarkar/röker annat skit. Ser helst att du inte använder rakvatten för jag mår så dålig av det. Du får inte vara en sådan som inte tränar. Du får inte vara snål och och inte heller ha köpvansinne för det är lika med tråkig framtid.

Om ditt ex har silikonbröst kan du ge upp här och nu, jag bara två ärtor till bröst.
Du får inte vara bilmekaniker eller hockeyspelare för då är du skitig och luktar skit. Ser helst att du inte lyssnar på dansband du får heller inte vara någon som äter kattmat t.ex pölsa eller fiskpinnar.

Om du tycker om hundar och katter och gärna vill ha djur behöver du inte höra av dig!
Om du tycker att du är den jag söker hör gärna av dig.
Men hoppas inte på för mycket.!

Hihi ja så blev den ...Im still alive



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha var du sericös när du skrev denna där för 2 års sedan? / Lotta

2010-01-20 @ 20:52:06
Postat av: Cina

hahaha,jag tror jag dör!! fan vilken klockren... Fick du napp??

2010-01-20 @ 20:55:34
Postat av: Vedrana

HAHAHAHAHAHAHAH inte inte inte inte inte

jag undrar också om du fick napp? hahah jojjo!

2010-01-21 @ 02:05:27
Postat av: jojjo

Svar till er alla! ja cina... lite kul var det ju men nej jag fick inte napp! Lotta det var nästan två år sedan jag skrev denna! vilken lotta är det?

kram

2010-01-21 @ 12:04:48
Postat av: camilla!

HAhHAHHAHAHAHAHH!!! fyyyfan va kul!! hihihih skrattar ijhäl mig.... =) kraaaaaaaaaaaaaaaam

2010-01-21 @ 16:01:18
Postat av: Anonym

haha din lotta berggren! jaa de var 2 års sedan men man hoppades iaf att du drev heheh, smart du ;)

får vi se den nya eller? :P

2010-01-21 @ 17:04:37
Postat av: jojjo

Nej jag tror inte att det kommer någon ny! kan ju bli så fel lksom. men det kommer nog annat... sorry gumman men jag hat två LOTTA du vet! Puss

2010-01-21 @ 18:07:33
Postat av: Christoffer Hjalmarsson

Hej Jojjo



Det var verkligen ett tag sedan, hoppas du mår bra? Jag visste inte att du hade en blogg, men nu är det dags att börja läsa den! Var bor du i Sverige, vad gör du om dagarna?



Ta hand om dig!



Med vänliga hälsningar

Christoffer Hjalmarsson

2010-01-22 @ 22:03:07
URL: http://christofferhjalmarsson.wordpress.com
Postat av: Maria

Ha! Ha! Jag hade dejtad dig dirr. Bästa ever!

2010-01-23 @ 00:21:09
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0