Fy farao alltså!

Fy farao! Det borde vara strängt tokförbjudet att jobba Lördag och söndag.Okej jag förstår att ma vill handla även dessa dagar men jag borde inte jobba idag känner jag. Inte kul när klockan ringer 07: 00 en lördag och det bara är massa barnprogram på tv. Men det lustiga är att om jag skulle vara ledig skulle jag förmodligen ha vaknat vid 08:00 ändå.

Nu ska ner på jobbet och köra på....nya utmaningar väntar nämligen snart och det är med blandade känslor jag
tar utmaningen. Men jag vet att jag kan allt om jag måste. Så de så! =) bättre än så här blev inte ett inlägg en lördags morgon.

Semester snart? IM STILL ALIVE

 Hos mamma, där hittar man mig på min semester.

 dock badar jag inte...jo men det är j**ligt varmt.

 Snart så.... bara ett tag till!


Kommentarer
Postat av: Vedrana

OOH! Om det såg ut hemma hos mig som det gör hos din mamma så hade jag aldrig behövt åka bort & vila ut, fyyy va myysigt det är!

2010-01-24 @ 05:14:22
Postat av: jojjo

får följa med dit nån gång...=) underbart ju

2010-01-26 @ 08:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0