Andras olycka! =)

Vedranas förtjänst.

Folk som gottar sig i andras olycka. Jja det finns faktiskt sådana människor men det finns väl människor för allt. ?

Vad är bloggandet? Vad handlar det om!?

Jag kan ju välja att skriva om allt eller bara om mode, kanske bara om miljö.

Nej nej jag skriver bara om det som faller mig in just nu. Jag skriver bara om det som snurrar i mitt huvud. Lite som en dagbok, jag kanske bjuder på sådant som du ändå inte är intresserad av. Vad farao... Jag ska Vedrana.

Såg en sådan här jävla ”romatisk drama” film igår när jag skulle sova. INTE BRA! Vad i helvete!

Kunde ju inte sova för jag var såå förbanad. Förbanad var jag över att man skapar drömvärldar i alla samanhang och att jag faktiskt är singel.

I detta fall handlade det om en svart tjej och en vit kille. Tjejen var rik och mycket beläst och såg sjukt bra ut. Killen jobbade som trägårdsmästare och tillhörde inte eliten så att säga. Förbjuden kärlek ni vet. ( detta inlägg får ju mig att framstå som desperat och patetisk men det bjuder jag på )

jaja det var så perfekt, allt var såå perfekt att jag börja må illa.

Jag fick plötsligt ännu en möjlighet att fundera på om det var min ”nya” runda mage som gör att jag inte träffar någon, kanske jag jobbar för mycket.? Eller kan det vara så att jag bara träffar fel killar. Fel killar menar jag inte killar som lever ”farligt” utan killar som över en natt inte längre är intresserade.

 

Nu hoppas jag att det finns någon som kan gotta sig lite i detta, =) men det bjuder jag på.

Är ju ganska kul ännu...eller huur?

 

Im still alive....Vedrana!


Kommentarer
Postat av: Vedrana

Oh men häärligt häärligt!!



Folk som gottar sig i andras olycka, ja, det kommer komma tillbaka till dem, då får vi gotta oss ltie (eller inte).



Hur som helst, fortsätt skriva, I'll keep it more alive ;)

2010-01-13 @ 19:29:25
Postat av: Maria

Såg oxå den filmen. Har sett den förut. Tycker den är bra!! Keep on beeing alive!! Love!/M

2010-01-13 @ 22:08:19
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: Bella

å love it! Härligt att du skriver igen, tycker om att läsa om dina funderingar, tankar osv :D

Vi pratar ju inte allt för ofta och då är bloggen bra! Puss

2010-01-14 @ 21:07:28
Postat av: jojjo

mm den var ju så där ju...men två st som pussades hela jävla tiden var ju sååå där!

2010-01-14 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0