Värme, blod, svett och tårar.

Stopp,  stopp och stopp.

Nu har jag kraschat-landat hemma oss mamma och Mats.
Fredagen var bra men det var en massa stress och det har väl varit det för långt tid nu.

Ringde mammsen och fråga om hon kunde köra ut mig till skogen?!
Jag har legat vid öppna spisen med Hunter (hunden) och bara varit. Jag å Hunter har lekt i snön och det är så jäkla skönt med tyst kärlek.
Nu är det inte långt tig kvar till jag ska ha semester och jag ser fram emot det kan jag säga.

Ett stort konstaterande är att jag saknar mitt hem, min familj och mina vänner. Och Gävle faktiskt! Det är så svårt att få ett normalt liv där jag bor nu.
Just för att det är så enkelt att gå och jobba när man är ledig. Det skulle jag kanske göra ändå om jag bodde och jobba i Gävle, MEN här känner jag en del folk och kanske skulle tänka att jag faktiskt kan göra något annat än jobba! J Man skall komma ihåg att jag älskar mitt jobb och tycker att det är så kul men nu har det varit lite mycket.

Hoppas på att Bella och Lotta kan komma till mig nästa vecka även om dom inte kan samtidigt.

Syskonkärlek
Värme, blod, svett och tårar.
Utan er,  Lotta ,Bella, Mikiz och Chrille skulle jag inte vara jag.

Jag älskar er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe fina bilder på hunter!

/ Lotta

2010-03-01 @ 22:33:08
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=6KNxnEbB_-A

2010-03-05 @ 21:04:32
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=GaQwITfu_4o&NR=1

2010-03-14 @ 02:38:51
Postat av: :-S

http://www.youtube.com/watch?v=VaKF4CgryPg

2010-03-17 @ 03:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0