lyser en grön skylt som blinkar ”tillfälligt ur funktion” i pannan.

Vad kan få Jojjo ur balans! Jag menar när det lyser en grön skylt som blinkar ”tillfälligt ur funktion” i pannan. Faktiskt inte mycket alls. Jag vågar påstå att det farao inte är mycket som kan störa så pass mycket att jag inte fungerar. Men på sistone har jag varit som en jävla kärring rent ut sagt. Men det bjuder jag på! 

Jag blir svettig bara jag ser en tonårstjej med läppglans så långt upp på läppen att det börjar liknar näsblod. CHECK

Jag stod i kön till Ica när jag plötsligt känner mig jävligt arg för att jag inte tog en till tomatsås. CHECK

Personen som hämtar post/kolli hos mig ser så ledsen ut att jag nästa börjar gråta! CHECK

Jag blir vansinnig när jag upptäcker att ekar på mitt konto! Och ännu mer tokig blir jag när jag inser att det är mitt eget fel! CHECK

What goes around comes around! CHECK

Skall sälja kramar på stan. ( inte åt röda korset utan åt mig själv) CHECK

Fixat en personlig tränare ( Sandra heter hon) så att jag kan vägra vassen 2010. CHECK

Tack Sandra K för att du får ordning på den lilla nakenkatten men utslag!

Läxan gjord, CHECK

Im still alive! CHECK




Blir det jobb på Bj Vedrana? Saknar baren ibland!

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ha! Ha! Har tant Maria smittat av sig. Gillar vägra vassen 2010! Jag håller på förfullt me mitt lilla häng! Love yá!/Maria

2010-04-09 @ 22:41:31
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stumpan vi kommer köra stenhårt på gymmet ;) inte bara du som behöver det!



förövrigt.. så stavar jag med c ;)

2010-04-11 @ 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0