Söndag med en massa kaffe



Började dagen med frulle i sängen....mysigt. Somna om en stund och vakna med värsta huvudvärken. Sedan tog jag en lång dusch och var mig själv igen.

 Fan vad jag har haft det bra idag ändå! Det var ganska kallt ute så det blev äntligen mössaväder. I love mössa. Jag har bara inte hitta någon bra att ha på sommaren. Om jag fick skulle jag gå runt i mössa jämt men det passar sig inte alltid. Bla bla

 Jag tog en promis ner på stan och köpte kaffe på världens bästa ställe. Barista, Fair Trade Coffee. Sjukt gott och bra för barnen. Inte bara barnen....läs mer på www.baristafairtrade.com

Jag tog med kaffet till bryggan och fick en mega seg stund i solen. Skönt.

 Sedan var jag hem till E för att ta en till kaffe. En trevlig stund måste jag säga.

Just nu i denna stund regnar det och jag ska snart i väg för att äta. Ska hem till M för att göra egen pizza vilket måste bli godare en all annan färdig pizza. Jag har nog inte gjort det sedan jag var typ 14 år. Jag lagar mycket mat men aldrig pizza.

 

Åhh jag tittar på Animal Planet och dom har hittat en liten vit katt som är helt svart av loppor. Den är så mager att den knappt kan så upp. Soorryy men jag kan inte låta bli att gråta en skvätt.

Den kanalen är ju hur bra som helst men ibland kan jag inte titta för att jag blir så sjukt upprörd i mitt lilla hjärta.

 

Jaja...Im still alive



FAN VAD JAG SAKNAR DIG! DET KÄNNS SOM NÄR DU VAR I SPANIEN....DU VET VAD JAG MENAR! FAN FAN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad man nästan kunde tro att de var bella på höger sida... hihi :)



jag saknar både dig o kela myk.. :(

puss Lotta

2009-09-06 @ 18:57:39
Postat av: Anonym

låter som du haft en bra dag iaf, sj har jag legat på soffan o varit bakis hela dagen hahha.... man mår som man förtjänar... / Lotta

2009-09-06 @ 19:05:26
Postat av: Doris

Just one call away e ja ju !

Plsu att de ba e 8 tim bort, inte på långa vägar i spanien !! :d

nu skakkar ja me dig i tleen .. love you

2009-09-08 @ 21:21:28
Postat av: marie f

hej vintern har inte kommit här nere i söder så vi har inte mössor än. Fin bild på dig och din syster.

kram

2009-10-03 @ 16:20:32
Postat av: Maria

Heluuuuuuuuuuuu! Hoppas gårkvällen avslutades med mycket myyyys! ;-)



Love!/M

2009-10-18 @ 14:46:39
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0