En till löradg!

Jag undrar när min förkylning skall försvinna?

Jag känner att jag är trött och slut fast jag inte borde vara det, har sovit som en tok dessa dagar. Ätit bra har jag också gjort. =(

Den 17 september drar jag på kryssning. Mer om det kan vi ju ta sedan. En ganska lustig historia.

 

Sedan den 20 september åker jag till Östersund för lite jobb. Ska bli skit kul och väldigt intressant.

Och jag kan inte skriva så mycket mer om det tyvärr.

 

 

Jag har väldigt svårt för människor som tycker synd om sig själva. Ja det beror ju så klart på varför dom tycker synd om sig själva. Jag menar typ att ”det är synd om mig” för att jag inte har något att göra osv. Men nu har jag hanmat i en situation där jag faktiskt tycker synd om mig själv. Eller det är flera saker...Först...

Jag är förkyld

Jag vill sova mer

Jag har inget boende från och med 25 oktober

Vill kramas hela tiden....nej jag menar att jag vill kramas inget annat!

Uppsala har blivit kallt

Jag har helt plötsligt blivit feg

kroppen ser inte ut som den gjorde för 3 år sedan

ja fy fan listan kan göras lång men jag vet inte om det beror på att det är lördag och kl är snart 8 på morgonen. EN LÖRDAG!!!!

 

nej nu ska kasta mig in i duschen så kanske jag kan komma ut som en hel och ren människa =)

Tur att jag älskar mitt jobb...andra tar en norrlandsguld, Jojjo tar jobbet för att vara sig själv en stund.

Im still alive!

 

 


Kommentarer
Postat av: Weronika

Hej vännen!



Alla förändras med tiden även du. Ibland är det saker som man inte vill ska förändras. Att du känner & tycker som du gör just nu beror säkert på att du är sjuk och då vill man att iaf någon ska komma och krama om en. Sänder över en STOR varm kram till dej.



Kram och Kärlek <3

2009-09-05 @ 09:25:15
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jag vill oxå få kramas... just nu står de helt stil med den fronten :( ... skulle gärna komma till dig o kramas om de gick!

älskar dig sis och krya på dig <3333

ps: varför inte flytta hem igen?? ;)

2009-09-06 @ 11:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0