bloggtorka! ja!

Nu har jag flyttat till Uppsala. Och det var en jävla massa jobb med det vill jag säga.

Jag har ju bott på två ställen och att smala ihop allt som skulle med var inte så lätt.

Nu har jag bott i Upis i snart två dagar men jag var "tvungen" att ta mig hem en sväng nu i helgen =)


jag har lovat att ta fram bilder på min nya lya. Fan vad litet jag bor nu men det är ganska mysigt. Jag bor på totalt 20 kvm och kommer ifrån 57 kvm. Jag kunde inte ta med mig allt och framför allt inte mina möbler. En liten och kompakt lya med allt jag behöver. Jag kommer att bo där ett tag för att känna efter om det är detta jag vill, en prövotid skulle man kunna säga. Men vet aldrig hur man kommer att trivas. Jag menar att jag kanske tycker om Gävle ändå? Nja men jag kanske inte tycker om Uppsala! Blabla.....vi får se. Om det är så att jag trivs och så vidare kommer jag att flytta till något större.


Vad det gäller jobbet så känner jag mig mer än hyper stressad i mellan åt. Känns som om hjärnan ska sprängas men det gåt över. Det är bara korta stunder som det känns så.


Och det kommer några stunder av ångest också och det är ju inte så bra men jag vet inte varför. Det var längesedan jag kände så nu. Kan det ha att göra med stressen? Eller kan det vara en privat sak?

Mer det privata för stressen på jobbet är mer av positiv stress än åt det negativa.


Mycket är på G nu. Jag ska lära känna lite folk och ta mig in i stan. Det är bara kul. Ett körkort på ingång och semester ska vara klart 31 mars! =)


Är det någon som har sin semester klar? Och vilka Veckor är det?

Sitter där igen, som förra året! Känns så tråkigt att ha semester själv. Vill ju inte vara ensam hela semestern! Så hur och när ska du ha din semester?



I helgen har jag haft det ganska mysigt. Ätit mat och varit liten en stund. Plus lite andra aktiviteter ;)


Tierp är en jävligt lite by. Ja så där för övrigt.



 bilder kommer nog idag....ska bara hitta sladden till min kamera någonstans ibland alla kartonger.


Ska kliva av snart men har ni tur kanske det kommer ett lite inlägg ikväll =)


Im still alive!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, tror du kommer trivas bra i Uppsala när du väl fått till allt, annars är de bara att komma hem igen. ska försöka ta mig till dig o hälsa på snart. :) ses puss LOtta

2009-03-22 @ 23:10:43
Postat av: Ecco-Bella

Hej min underbaraste Jojjo! DE kommer gå toppen i Uppsala, du kickar ju ass där borta.



Semestertider känns lååååååååååångt bort nu. Men jag å Miisu har kirrat semester v31-32 tillsammans iaf.

Sweet!



Pussas å kramas

2009-03-25 @ 09:35:56
Postat av: Sonny

Hoppas du kommer att trivas där nere vännen :)

2009-03-29 @ 20:03:36
URL: http://rusky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0