Oki! Vilken jävla dag alltså!

Först fick jag inte sova inatt och detta bara för att käre bror var i Uppsala och festa och sedann var det massa folk på stan. Hade väl inte riktigt tänkt mig stor försäljning idag men så vart det.

Jag var till jobbet tidigt som fan för att jag hade en massa att fixa och när kl närmade sig 09:45 upplevde jag det otroligt lugnt i huset. Stod och funderade och sedan gick jag in på kontoret och fann ett pappet med öppettider 2009. Exakt! Öppet som en söndag! 12-16! =)


Inte kul men jag fick ju en massa gjort då. Sedan vart det hem och packa ner allt för flytten. Just precis nu sitter jag i min nya lya och trivs. Nära och bra men bäst är nog att den är större. Gillar! =)


Ska i väg en sväng och ta en öl med en super snäll tjej. Hon har hjälpt mig i kväll och kört lite lådor.

Tack snälla super goa du! Vad skulle jag gjort utan dig!?


Jag känner mig trött men glad!



Im still alive!



Kommentarer
Postat av: Weronika

Det blir sällan som man tänkt sig....=).

Kanon att du fick en del gjort på jobbet vännen.

Skönt med större nu kan jag tänka mig?

Finns det plats för mig om jag kommer ner någon helg..hoppas

Kram & Kärlek Hjärtat

2009-06-06 @ 23:20:53
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0