Jiho! =)

Gud vad det kändes skönt att vakna i lägenheten. Man kunde liksom röra sig och ljust och fint var det. Jag har några fler fönster nu. Jag flyttade först i från min hemma i gävle på 58 kvm till ett litet rum på 13 kvm och nu bor jag på 29 kvm. Mmm bättre nu men jag vill nog ha en 2a sen. Det tråkiga är att jag skall bara bo här till den sista oktober. Det absolut bästa är ändå att jag kan laga mat på riktigt =) och om jag går ut ser jag kyrkan och det är nära till stan.

Jag kommer att kunna inta soffan när jag kommer hem, äta vid ett bord, slippa se mina kläder överallt och sängen kommer att användas till det den ska...ja just dom sakerna! =)



Hihi nu vet jag att brandalarmet fungerar. Skulle rosta bröd och dra å helvete va det tjöt. En söndags morgon i ett hus där det bara bor studenter...= helt dött =) men jag tror inte att det var någon fara.

I går kväll däremot var det drag i huset. Jag gillar det bara för att jag har suttit i tystaden för länge.


Men nu ska jag hoja till jobbet strax...och det tar bara 5 min inte 25 =)


Im still alive


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter super bra att du fått en bättre lägenhet :) / Lotta

2009-06-08 @ 00:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0