Guld morgon!

Förutom regnet så är det en guld morgon ,vakna tidigt och drog igång kaffet. Sprang in i duschen och vände lika snabbt för det var så kallt. Hatar när det känns som hjärtat skall sluta slå ,sedan smög jag tillbaka till sängen med en mugg kaffe. Mysigt värre. Jag älskar att somna om så där.


Nu är jag på G till jobbet och det kommer att bli en bra dag skulle jag tro.


Semester vill jag ha...och jag räknar ner nu! =) ska bli skönt.

Tycker synd om de som har semester nu. Jag hoppas att jag får en sommar som förra året.

Jag har beställt kanon väder till mina veckor.


Fan...snart fyller jag år och ser inte riktigt fram emot det. Man vill ju inte bli äldre.


Im still alive!


Kommentarer
Postat av: Weronika

Guuuud vad mysigt! Själv får jag sitta i sur soffan & pimpla kaffe varje morgon...=). Gumman man blir inte äldre än man gör sig. Jag kommer ALLTID att vara 25+moms..asG..Festen kommer att bli kanon och jag hjälper dej om du vill...Kram & Kärlek

2009-06-10 @ 09:05:12
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: Anonym

heej sis, jag sitter o letar tema för fullt men kan fan inte hitta något bra, men ska leta vidare. miss you puss Lotta

2009-06-10 @ 09:33:39
Postat av: doooris

hörru , visste du inte att de nya 20 är när man fyller 30 , så lunga ner dig lite hehe !!

ring mah då !

2009-06-10 @ 10:29:06
Postat av: Anonym

skickar bilderna sen morsdag sen :=) puss LOtta

2009-06-10 @ 17:33:41
Postat av: Anonym

roligt att jag jobbar på jojjos födelsedag i några timmar.. / Lotta

2009-06-11 @ 23:48:29
Postat av: vic

bloggtorka eller vad kvinna? det var så roligt att se dig sist!:) ha en underbar dag!... kraaam

2009-06-30 @ 10:50:23
URL: http://londonspring2009.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0