En kärleksförklaring!

Jag älskar min familj. Mina syskon är mitt allt och jag vet att jag inte skulle vara ett skit om dom inte fanns. En tanke som slog mig igår var att vi pratar med varann flera gånger i veckan. Ibland flera gånger om dagen faktiskt. Jag lugnar ner en av dom och en annan lugnar ner mig. Vi ventilerar saker hela tiden om det skulle vara något man funderar på. Vi ställer alltid upp på varann och det som känns mest fantastiskt är att vi kan nästa slå ihjäl varann och ändå älska varann.

När det gäller står vi där alla fem och då blir det tufft. Eller hur?


Tack Lotta för att du fixar och donar men mammas stora dag


Tack Bella för att du är så go och funnits där för Lotta ;)


Tack Lillebror för att du är den du är och ingen annan och för att du hjälper pappa


Tack Mikis för att du hjälper mig att fixa med min hjärna när den är borta. hihi



Jag älskar er och är så glad att vi håller ihop i alla lägen. Ganska stor ändå!


Kramar och pussar Er Jojjo










Kommentarer
Postat av: Weronika

Kärlek kärlek kärlek, så vackert! Kram & Kärlek

2009-06-11 @ 08:59:09
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: doris

U namne it! dom som en gågn lärde oss att finnas för varandra ska nu få det bevisat oxå, vi håller ihop i alla väder o ingen ska trampa på någons tår! Den lilla människan som öppnade sin mun ska oxå få det tillbaka i sin mun :P

Pussssssssssssssssss

2009-06-11 @ 09:59:50
Postat av: Bella

Håller med Doris ;)Vi håller i hop trots alla "väder" hehe ;)

puss

2009-06-11 @ 21:32:51
Postat av: Anonym

love you to / Lotta

2009-06-11 @ 23:47:52
Postat av: Ammi

Jag ska försöka säga detta på ett sätt så det inte känns konstigt..



Jag drömde om dig för ett tag sedan=P



Tror att det var någonting om dom där filmerna du kom in på Lush och snackade om, och ditt jobb och Lush i Uppsala och jag sökte jobb hos dig.. Eller något ;)

2009-06-12 @ 00:43:57
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Weronika

UPPDATERA!!!!!

Kram & Kärlek

2009-06-16 @ 23:03:01
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: Anonym

syskonkärlek de är vad våran familj verkligen har!! /Lotta

2009-06-18 @ 11:50:51
Postat av: Anonym

bloggtorka??? vill se o läsa lite om midsommar ju :D haahaahahah!

2009-06-22 @ 16:07:20
Postat av: wera

Men mitt lilla socker hjärta...Nu är dt väl dags att UPPDATERA va? Förstår om du har mycket på jobbet och så men vi nära och kära vill ju veta vad du har för dej vännen. Måste ännu en gång TACKA för att jag fick äran att hjälpa till på din fest i lördags. Den kommer jag ALDRIG att glömma de lovar jag.

Hörs snart hoppas jag vännen.

Kram & TOK MYCKET KÄRLEK till dej

2009-07-09 @ 23:21:20
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0