dag 1-3...

Semester!


Fy fan vad skönt det är. Jag jobba naturligtvis igår (söndag) men det var bara fyra timmar. Vid halv fyra kom Bella och Camilla sedan bar det av hem till min lya för att fixa min packning.

Vi satt i bilen 16:44 och då började vår resa till Stenungsund som ligger ca 4 mil norr om Göteborg. Sjukt kul hade vi i bilen..... En elefant balanserande på en liten liten trååååd! Den körde tjejerna en stund om jag säger så....


Vi bor hos Bellas faster och det är så fint....och vilka människor dom är. Hur underbara som helst.

Frukosten var gudomlig...


Nu har vi varit nere i byn och kikat lite på båtar, fikat, ätit och till och med sovit en timme.

Det är semester det... mmmmm I like!


Här kommer lite bilder också....


Tänker på dig Mormor på din STORA.... Jag älskar dig!








oki kommer mera....


Kommentarer
Postat av: lotta

hihi najs att semester börjat bra, verkar som du har skoj, roligt att du bloggar!!

miss you puss o kram Lotta

2009-07-23 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0