sent inlägg....skulle varit måndag ju...

Hej alla glada!


Jag vet att jag skulle ha skrivit i går men jag orkade inte.....var så trött kan jag säga.


Idag har det varit en lång dag och en otrolig sten har fallit. Min chef har varit på besök och man är ju alltid lite nervös då. Jag vet att jag inte behöver vara det men allt är så nytt för mig och men vet ju inte riktigt att man gör riktigt rätt alla gånger. Det är inte en sak som ska fungera utan allt. Och allt är ganska mycket. Det är farao att bara öppna och stänga butiken inte ! ;)

blabla....hur som har jag bara fått positivitet och galada ansiktsuttryck. Och det känns bra att veta att det fungerar. Med tiden kommer nog jag lita på mig själv mer och vara mer säker på hur saker och ting ska fungera. Ibland kan man ringa till någon annan och fråga " hur gör jag nu?" och man kan få till svar att man får bestämma lite själv också.

Men vågar jag inte.;) Inte riktigt.


Det var en helt okej dag idag och jag kan åka hem och njuta av en ledig dag.



För övrigt ska jag kolla in en lägenhet i Uppsala. Jag betalar 4156 kr för min tvåa hemma i Gävle den är på 56 kvm. Den jag ska kika på kostar 4000 kr och är på 23 kvm. Det är ganska dyrt i Uppsala men det skiter jag i. Aha!


Jag hade en underbar kväll igår! Och detta bara för att Pablo styrde upp najs mat och film.

Det kändes ganska annorlunda att det var någon hemma när jag kom hem. Men det var otroligt skönt att slippa göra ett skit.... och hemma innan 21:30. Hur bra som helst ju.


Imorgon ska jag bara ta det jävligt lugnt och kanske ta en fika på stan och ett snabbt besök på banken. Någon som är ledig? Mammsen ska jag träffa också men att träffa henne är bara skönt.


Tuttar! Ja tuttar....kan se olika ut men vad gör man om ens egna ser olika ut?

En lite fråga jag har just nu....har funderarat på detta hela jävla dagen.


Im still alive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0