roligt att höra....=)

God dag!


Att ligga i sängen kl 21:00 en fredag känns ganska jobbigt men igår fanns inte möjligheten att göra ett skit. Jag skulle nämligen jobba idag.


Nu sitter jag på cafét i Uppsala och väntar på att jag ska öppna butiken.


Hade ett väldigt roligt samtal men en tjej på tåget....En tjej som också är ifrån Gävle.

Hon hade en del intessant och rolig information om en kille som jag separerade ifrån. Det är visserligen ett tag sedan nu men det var kul att höra hur det gick till när det stakars lilla livet inte hade någonstans att bo. Och väldigt givande att höra ifrån en annan person hur det hela hade gått till. Hur jag hade gjort och sagt. =)


Klart att människor tycket att jag var dum och elak. Klart som fan när man inte berättar hela sanningen ju. Men detta bjuder jag på. Om människor vill tycka och tänka så vill jag bara såga att detta är helt ok för mig. Bara jag vet vad jag sagt och gjort.


En ska som kom fram var i varje fall att det stakars livet hade ringt denna tjej mitt i natten och sagt att han inte hade sovplats och undrade om han kunde få låna soffan. Hihi det var i januari och det var kallt ute.

Okej! Jag kan nu i efterhand tycka lite synd om honom men han får ju stå sitt kast ju. =(

=)

I like!


Det ska kännas att man gjort något dumt.


Jaja nu ska jag jobba .....ha de



Im still alive!


Kommentarer
Postat av: Bella

måste vara rekord, med inlägg alltså.

Lilla stakaren skulle sovot ute haha ..

2009-01-10 @ 15:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0