Jaha då var det lördag! men inte för mig!

Nu har man varit på G sedan 06:30 en lördag? Jaja jag vet att jag inte skall klaga men det gör jag inte alltid.

Det är bara det att ibland vill jag bara vara hemma i soffan. Är det något jag saknar så är det just det att ligga i soffan och döda tid. För det är de fan lite med nu. =)


Blala jag känner att jag inte riktigt har kommit igång med skrivandet.....Det är ju bara jobb nu ju. Så vad ska jag skriva om?

Jag jobbar med två mysiga tjejer och vi har det ganska najs.



I skrivande stund sitter jag i Uppsala på ett ställe vid stationen. Här brukar dom ha lite band som spelar och det är allmänt och stökigt. Så som jag vill ha det. Avslappnat med andra ord.

Dom har liksom tapetserat med affischer från alla banden som spelat här och det finns inget innertak. Det är bara massa metallrör å grejer. Omaka stolar och halv taskiga bord men i like it a lot.


Ser fram emot nästa helg först ska jag gå ut och äta med min gamla chef ifrån Gävle. Som jag för övrigt saknar sjukt mycket. Nu kan man liksom umgås på ett helt annat sätt än tidigare. Det skall bli såå kul. Sen vet man ju aldrig vad som händer. Hon ringde mig idag och det känns så bra att hon gör det ibland. Tack för att du finns tjejen. =) När man går ut i Gävle har man kanske turen att hitta något vettigt attskriva om...sarkasm kallas detta för. Eller vad fan vet jag det kanske händer något sjuk jag kan skriva om eller något original från stadens "innekrogar"....vem vet...någon som hånglar med fel person....någon som man känner till lite kanske hänger på världens äckligaste...dom kanske till och med går hem tillsammans....listan kan bli jävligt lång på vad som kan hända.


Sedan kommer PABLO för er som undrar vad han heter! Längtar......och till sist så ska jag vara ledig på söndagen. Jippi


Mikiz åkte tillbaka till Norge i Fredags och detta känns så tungt. Men jag vet att hon kommer snart igen. Har nämligen en lillebror som fyller närmre vuxen den 14 februari.



Vad gör ni nu för tiden då!? Jag ser ju att ni har väntat....kan ju kolla det...men det vet ni ju. =)



Im still alive.


Kommentarer
Postat av: Bella

En så länge är jag din trogna läsare igen :) Och jag måste säga det igen, det är tami FAN så roligt att det kommit in tre inlägg :D

Roligt att du äntligen ska träffa LOTTA, samma helg som jag längtar till vill säga :)

Och Pablo han är helt sjukt underbar, GRATTIS om man får säga så ´;)

Jag älskar sig och är sjukt stolt över dig, Du är en av mina värdens bästa systrar. Glöm inte det utan kom i håg det, det gör en oftast lite starkare när krafterna håller på att ta slut,förstår du mig?

Pusskram

2009-01-10 @ 21:17:28
Postat av: jojjo

Tack för dena fina ord Bella! dom känns oi hjärtat skall du veta, jag vill att du alltid kommer ihåg att jag älskar dig djup och att vad som än händer kommer jag att finnas vid din/er sida. Att du finns till för mig när jag inte landar som jag ska är otroligt skönt!

puss pss jojjo

ps. Paablo som vi svenkar säger är sjukt bra....me like...=)

2009-01-10 @ 21:42:46
Postat av: Andreas Rosenpärla

Tja tjejen..

Kul att det går bra för dig, inte det minsta förvånad. du verkar ha det riktigt soft på alla de viktiga punkterna, familj, jobb, fritid och kärleken.. Blir ju småttn avundsjuk, men jag är oxå där snart =)



Har du fixat ny lya i Uppsala nu?? Lägg ut bild så vi får se hur du bor isf.

Nu måste jag läsa kriminologi, har tenta på fredag..

Sen har jag funderat på att satsa på skridskorna, kanske SM i vinter, om jag hinner..

Vi får prata mer en annan dag.



ha det bäst..



många kramar

2009-01-11 @ 12:18:38
Postat av: Doooooooriss

Du, Henke Ferrari mår ju kiss han !!

haha ring, vill höra!

2009-01-12 @ 13:58:32
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/
Postat av: lotta

du ser ut att ha de bra, älskar dig

paplo är en bra kille syrran!!!

2009-01-12 @ 14:02:24
Postat av: Gangsta

Vad Söööt Jojjo!!



Pablo, Paaablo eller Paplo är jätteglad för uppskattningen!

Ni är toppen ni också!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0