Fuck it! var det så jag skulle säga? japp så var det!

Dagen började ju bra vakna lite sent men det gick vägen. Klev upp och tog med mig kaffet till duschen med andra ord var allt i sin ordning. Drog till jobbet och satte i gång med dagens mål. Att få ut nyheterna. Vi har fått sjuk fina grejer och jag vet inte riktigt hur mycket av det jag kan köpa.!?

Runt kl12.00 kom min kollega in och prata och jag sa till henne att hon var tidig och hon svarade att hon inte skulle jobba idag. Det snurrade till i huvudet och jag tänkte " gud i helvetet nu kommer jag att få stå hela dagen själv utan att äta" Jag vet nämligen att hon skulle jobba och det stod på schemat men hon hade dubbelbokat jobb.

Jag stod fram till 16,15 utan att kunna gå ut eller att kunna äta. Jag ringde alla men ingen kunde komma för att lösa av mig. Inte ens för lite matt. Jag tänkte jaja det går jag har ju gjort detta för.

Stjärnan ringde minstrax före 16 och sa att hon var på väg.

Tack gode gud för det. Jag skulle inte ha fixat det. Fredags handel och ingen mat nej tack.

Hon hade avbokat sin stora kund och kommit till glitter istället Kommer till stationen och jag har fan i mig inte sett så mycket folk där sedan jag började pendla.


Det jag vill komma till är att jag får gå till strax före 17 för att hinna med tåget.

Helvetes jävla * pip * satans inkompetenta idioter. Är så jävla trött på SJ att jag bara vill gå in i deras resebutik och rocka stenhårt med personalen. Jaja jag vet att det inte är deras fel men jag blir så jävla arg.

Jag skulle ta ett 17.00 tåg hem och när jag kommer till stationen är alla tågen sena minst en timma. Detta är 6 gången sedan nyår. Är detta inte jävligt sorgligt.? 6 gången tåget är mer än en halvtimme försenat.

Sen kan jag nämna alla gånger man kommer försent på grund av att man får stå still mitt ute i ingenstans.

Nej det ska jag inte för då kommer ni bara bli trötta på allt gnäll.



Varför ha så bråttom hem? Jag ska jobba imorgon.....jag hade tvättstugan kl 19........=( hade tänkt att städa lite för jag ska visa min lägenhet på söndag .....och jag ska ta hem en vän för lite party innan vi går ut imorgon....ja allt.

Det skulle bara vara så skönt att vara hemma tidigt för en gångs skull. Men icke!


Vad händer i helgen då? Hoppas ni inte ska gå ut? För det kommer jag nog att göra...och det var ett tag sedan jag var på fri fot i stan. Hihi.....vi ses



Im still alive!


Kommentarer
Postat av: Putte

Joooooo du, de ska gås ut min älskade lilla vän =)

Om de blir idag också e tveksamt, e sååå trött, men ska nanna lite på soffan, bäst det, annars kommer Peter L. lacka ur på mig haha =)

Trist dag du hade, hoppas den blir bättre i kväll!

Men imorrn då Jävlar!

Puss Puss på dig // Putte

2009-01-16 @ 18:13:44
Postat av: Putte

Joooooo du, de ska gås ut min älskade lilla vän =)

Om de blir idag också e tveksamt, e sååå trött, men ska nanna lite på soffan, bäst det, annars kommer Peter L. lacka ur på mig haha =)

Trist dag du hade, hoppas den blir bättre i kväll!

Men imorrn då Jävlar!

Puss Puss på dig // Putte

2009-01-16 @ 18:15:36
Postat av: Putte

Oj =)

2009-01-16 @ 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0