Dagen.....fram till nu....

Dagen hittills har fungerat! Vi får se vart den slutar. Just nu är jag på väg till jobbet och känner mig ganska nöjd med att jag faktiskt åt frukost idag.

På Bussen ner såg jag en kille som jag kände igen sedan jag var liten. Jag kommer ihåg att han gick i skolan med min syrra. Jag hejade glatt och han titta konstigt på mig. Är alltid samma sak. Dom vet inte vem som är vem. Det kan vara någon av tvillingarna mikiz eller jojjo:)

Jag kommer ihåg honom som tyst och väldigt mesig. En av dom där som inte hade det så lätt skulle jag tro.

Skit i samma....


Jag hoppas att det blir en bra dag på jobbet idag och att vi säljer mycket. Det är ändå lördag ju.

Vad är det för jävla väder vi har? Jag undrar när det kommer lite värme? Jag vill ha sol och en öl på ett najs ute ställe. Fan vad jag skriver massa skit.


Tierp? Vad är det för ställe? Ser ut som en by från 70-talet för farao!


Ser farm emot kvällen. Då jag och Lotta ska ut och äta....det känns som om det var ett tag sedan jag gjorde något kul och att det känns som om jag sluppit ur ett fängelse. Det är ofta jag upplever känslan av att vara fängslad både positivt och negativt. Mer negativt är det tyvärr.


Att vi var så försenad med tåget i går berodde på att en människa bestämde sig för att inte leva längre. Mycket sorgligt. Hur mår människor egentligen? Har en viss ångest idag just för att jag var så arg. Men tänk vad det kan ställa till med liksom. Halva Sverige stanna i timmar.


Jaja..... vet inte om jag ska skriva så mycket mer nu för då kommer det att komma en massa mer skit.


Klar slut!


Im still alive



ja just det ja.....se upp för i mig ikväll! Kan bli farligt...


jag vet




Kommentarer
Postat av: lotta B

heej sis, fick du en trevlig utekväll i lör då? Jag fick e4n super trevlig. skit trevligt hade världens bästa fest kväll på länge :)



gillar inte att folk tar livet på detta sett, tror dem måste lära sig att uppleva det på ett bättre sett. för tänk iställt hur många är de som egentligen inte får uppleve livet länge.. :( hmm sorligt!!



ser att jobbet går bra, du verkar inte lika stressad längre el har jag fel? hörs i veckan massa pussar din lotta

2009-01-19 @ 12:33:16
Postat av: Gripen

babe, så nu har jag äntligen läst lite på din blogg! =) Lite seg, näe inte jag....

Så det är i U-sala du e verksam nu?

Fin fin stad det, hur går det med boende? Hyrde du ut din lght?



Maila gärna, är ju aldrig inne på Facebook längre. Massa kramar!

2009-01-26 @ 16:27:19
Postat av: BElla

Nu vill jag farao ha mer inlägg ;)

2009-02-01 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0