2009!

Året 2008 slutade bra!

Nytt jobb och en mysig prick jag fann en klar natt.


Ja kan inte skriva så mycket numrera. Ska vara ärlig... mitt liv går just nu bara ut på att jobba, sova, kramas någon dag här och där och prata i telefon. =) Mycket givande va?


Jag kan räkna på mina ena hand hur många dagar jag varit ledig sedan den 24 nov.


Nu till något annat....

Julafton var bra lugn och bra. Jag sov strax efter Kalle Anka och jag kunde inte göra ett skit åt det. Jag bara sov och sov.

Familjen lika så. Alla sov. =) Är det inte sorgligt?

Vi hade bestämt att vi skulle äta jullunchoch  på kvällen skulle vi äta tacos. Hur bra som helst. Är så trött på julmat.

På juldagen var vi till mina kusiner och åt enligt traditioner och sedan slutade det med att jag jobbade på Engeltofta och ja vet inte vad jag ska säga om det.

Är det så att man sparar pengar för att kunna synas och höras på en dag som denna? Vad är det med folk som köper champagne  en hel kväll, så jävla gott är det väl ändå inte...är det för att få en känsla av stolthet? Det roligaste är ändå när den värsta av dom alla glider i på stället med en tjej, där tjejen i fråga hade ett dollartecken på handväskan. Hihi..Paret glider fram till baren och mannen frågar om vi tar alla betalkort?! Svaret blir ju ett snabbt ja och killen drar upp sitt handelsbanken- visakort och jag ler ännu mer....Varför vara så viktig?Alla kort? Jaja hur som ville dom ha en flaska champagne och kom vi till betalningen. Hihi fanns inte täckning på kortet. Tjejen med dollartecknet hosta upp sitt kort. Och det gick fint. Varför inte vara sig själv?

Var tog alla ödmjuka människor vägen på juldagen? Blabla


Nytt ämne.... Lets dance....

jo det är sant! Jag var bara tvungen att kolla in Hasse.

En av sveriges största tv-profiler som i normala fall jagar brottslingar dansade. Och det var så sjukt kul att jag nästan dog av skratt. För övrigt tycker jag att våra svenska program suger. Även detta program.


Mer jobb...

Jag kan bara säga att jag inte haft tråkigt en dag sedan jag börja i Uppsala...Staden i sig har mer än jag förväntat mig.

Så mysig och jag är såå anonym. Sköönt!


Å yes... Im still alive =)


Ja just de ja....ni måste se filmen PS I LOVE YOU.  Har du inte gråtit tidigare så kommer du göra det nu...jag lovar


Julafton med tacos...



Jag på juldagen



Jag på nyår...jobba...













Kommentarer
Postat av: Bella

åå vad roligt med ett inlägg, har verkligen längtat. Hoppas man bara slitter vänta lika länge.

Julen denna år var toppen,förutom att jag inte han träffa mamma men annars var den super.

Puss o kram

2009-01-09 @ 22:54:01
Postat av: Doris

Jag var ju lätt brunast på julafton !!!

tacka vet ja Gran canaria!!:P

2009-01-12 @ 13:57:44
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0