Vaken!?

Tänk vad less jag blir. Kommer hem en kl 20:30 på en lördag kväll. Jag slutar kl 17,00 men tåget går inte så bra en lördag. Det går ett kl 17:06 och detta hinner jag inte på uten får vänta till 19:07. Tråkigt som fan.
Jag har ändå jobbat som en tok och snittat 5 timmar per natt typ hela vackan och skulle bara sova.
Satte mig i siffan och på 15 minuter sov jag. 

22.30 fick jag besök av min älskade lilla syster. Var i säng till 23...
Jag nu kommer det.....Tänk vad jävla less jag blir. Jag vakna kl 07.30! jag vill har sovmorgon man det verkar inte kroppen vara inställd på. Vad fan gör man på söndag morgon?


jaja jag har en del att göra i varje fall. Sådant jag inte hinner i veckorna .
Jag lovar att jag inte kommer att göra hälften vad det. Som vanligt.

Städa
ta reda på alla kläder överallt.
Laga mat för det har jag inte gjört på jävligt länge. =( och jag tycker att det är ganska kul. ( ännu ett tecken på tant?)


Jag vill gärna åka till mamma och hälsa på.....jaja vi får väl se vad som händer!

Im still alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0