´Vad ska man säga?

Ja kära vänner! Livet är fan najs många gånger.
Idag har jag haft otroligt många fina samtal med många människor.

Jag försöker hitta en ny glitter tjej på jobbet och det är inte så lätt det inte.
Att jag har höga krav på mycket är så sant men idetta läge är det ännu mer krav tror jag.

Nu ska jag bara ta ett beslut också........ajaj
hjärtat har jag men modet vet jag fan inte om jag har!?


Nu vill jag bara hitta en lägenhet i Uppsala så jag kan få sova lite mer. är sjukt trött när jag kommer hem och skanar mitt liv lite så och då.  Saknar mycket!

att det snart ska bli en ledig helg ser jag fram emot  och jag ska gå ut på lärdag. lillebror fyller 20 år! =)
kommer att bli jättekul. hoppas bara inte vi går till slick....eller jag vet inte det kanske är bättre där än på Goya... vem vet!


Jaja inte många dagar kvar nu.
Måste nog hälsa på min gudson också....börjar bli dax.
Barn ger mig så mycket....det är så lätt med dom. skriker inte och bråkar inte på mig! ;)


Im still alive!

kram kram

Kommentarer
Postat av: lotta

jag vår bror blir snart helt vuxen!! :)

o din gudson är en riktig gobit, var där i går! :)

2009-02-11 @ 12:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0