Söndag!

God morgon!


Nu är jag på väg igen. MOT UPPSALA!


Igår var det en sjukt jobbig dag i Uppsala. Det var barnbidrag och slutet på ett sportlov.

Först var det lite folk och sedan vart det hur mycket som helst och jag stod där med en helt ny tjej.

Det gick fint.


Nu börjar jag verkligen att bli trött. Känner att kroppen bara vill sova och hjärnan skriker om att få sluta tänka en stund.


I mitt huvud nu:


matlådor

sova

räkningar

Tågtider

Tid

löner

En kärlek

scheman

budget

försäljning

Snittköp

semestrar

Uppsala

Gävle

tvätta

kroppen 2009

Ögongodis

En kram

mamma

lägenhet

att bli 25

fan jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men det skulle bli ganska tråkigt att läsa ju.


Jaha när i helvete kommer sommaren då? Tycker farao att det är bra nu, vi behöver inte mer snö. Kul för dom barn som har sportlov nu till veckan. I min familj har man inte varit intresserad av vintersporter inte jag heller. Jag föredrar sommar och sol. Gärna en solstol och en 35-40 grader varmt. Då trivs jag.


Ska kolla på en väldigt liten lägenhet idag. Eller ett rum kanske jag ska säga. Jag vet faktiskt inte vad jag ska kalla det. Det är ett rum på 16 kvm med egen ingång. Egen toalett och dusch och ett litet pentry. Det som lockar mig är en halv trapp med egen uteplats. Det är inte riktigt färdigt ännu. Bygget pågrår fortfarande och jag vill om jag verkligen kan bo så litet. Jag har bott på 56 kvm själv och tror att jag kanske kan uppleva det jävligt jobbigt och trångt. Men vi får se, det är bara för en tid och man har ju bott sämre.


Nä nu ska jag kliva av men vi ses och hörs....





Im still alive

Kommentarer
Postat av: Bella

Kankse kommer till uppsla i veckan ;)

2009-02-22 @ 11:22:59
Postat av: Sara

Spännande med lägenheten :) Hoppas den är fin och känns bra. Det viktigaste är ju faktiskt att det känns bra. Tack för senast kära du, det var supermysigt.

Hoppas vi syns snart.

Puss puss, I love you!

2009-02-22 @ 17:32:07
Postat av: jojjo

Bella: när kommer du? och vad ska du göra där?

det skulle vara kul om du kom förbi o hälsa då ju?



Sara:vi skulle ju ses på tisdag ju men jag ska på BC möte i S-holm. Men jag se till att jag blir ledig någon dag i Veckan. jo tack det var jätte mysigt det. kärlek de! =) love ya too!

2009-02-22 @ 19:21:07
Postat av: lotta

både ser och läser att du har myk o göra.. tycker synd om dig lite... ser att du inte mår bra :( försöker hjälpa till lite iaf.. typ maten, disk, tvätt de lilla jag kan iaf haha :)



kram

2009-02-22 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0