Många läsare...

men ingen som vågar skriva något.  =)

Kommentarer
Postat av: Andreas Rosenpärla

Tja. Jag vågar allt skriva till dig =)

Det låter nästan som om jag måste komma och röva bort dig ett tag, få dig på gott humör. Lite väl mycket negativt just nu. Men iof... Det kan ju inte alltid vara guld och gröna skogar.



Jag åker ju förbi Uppsala varje helg, jag kanske kan svänga förbi dig när jag ändå har vägarna förbi, lysa upp din tillvaro lite ;)



kramar i massor....

2009-02-08 @ 23:24:19
Postat av: lotta

andreas, de tycker jag att du ska göra :)

2009-02-11 @ 12:33:26
Postat av: Andreas Rosenpärla

Lotta, jag får allt ta och göra det =)

2009-02-19 @ 12:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0