Livet fram till idag

Några dagar sjuk och faktiskt riktigt jävla sjuk,

Jag låg hemma och sov i tre dagar.. Mer eller mindre i varje fall.

I lördags hände det en mycket märklig sak. Men det ska jag inte gå in på nu. Av erfarenhet vet jag att det bara blir fel.

För en vecka sedan drog jag till Göteborg för utbildning och det var najs. Skulle träffa en annan Glitter tjej från Falun på hotellet. Väldigt intressant får jag lov att säga. Man tror alltid att man är så ensam i sin lilla värld om att saker å ting kan gå fel. Man undrar om man får göra si och så. Men tänker ofta att nu går det å helvete. Men ack så fel man kan ha. JAG ÄR INTE ENSAM! I och för sig visste jag ju detta från början. Men jag träffade någon som var lika ny som mig och vi delade med oss av en massa bra och dåliga saker. Mina stämband gjorde ont när jag skulle sova för att jag pratat så mycket.


På kvällskvisten dag där på satt jag på tågen igen och skulle bara åka tåg i 5 timmar och 45 minuter. När jag kom till Västerås var jag tvungen att hoppa av tåget för lite "friskluft". det var en unge som var lite lätt vild om jag säger så. Hon sprang fram och tillbaka i säkert två timmar. Hon kunde inte sitta ner. Hon var så där runt 8 år och som en virvelvind..

Jag kunde inte låta bli att titta på folk.. Så sjukt kul när dom somnar och hakan faller ner i en dräglande position...kul...


Det händer saker hela tiden...inte en lugn stund kan jag säga.

Omhäng på jobbet och inte ett lite omhäng. Allt ska flyttas och det är ju kul men det är mycket att göra ändå. Jag gillar mitt ny jobb. Mycket saker kunde ju gå bättre än vad det gör.

Man tror att det ska bli lugnare men det blir det inte. Jag längtar tills jag kan vara ledig. Jag har ju semester kvar att ta ut men vet inte ännu om jag kan ta ut det. =(

I det övriga livet kan jag säga att allt stilll. Jag hinner knappt träffa mamma och pappa o alla andra.

Mamma kom in på jobbet i måndags och hälsade på. Gud vad långt hår du fått gapade hon.

Jag kommer inte ihåg när jag såg henne sist.

Bella och Camilla är det säker två månade sedan jag såg.

Ja det är många jag inte ens hinner att ringa men det kommer att bli bättre.

Det vet jag.

Det här med killar/män/pojkar =) skiter jag i tror jag. Känns som om jag inte fixar det.

I våras träffade jag en kille när jag trodde att det inte fanns en ända normal kille i världen.

Han sa att dom bra killarna fanns men att det bara var sällsynta. Jaja det gick som det gick med honom. Men han sa så i varje fall.

Visst fan har jag upptäckt detta. Att dom är svåra att hitta på liksom. Vad fan finns dom då?

Om dom nu finns? Kanske måste höra av mig till honom och höra var fan jag kan hitta dom. Han kan säkert ge mig ett tips. Ska förklara mer om detta när jag funderat lite.


Yes! Im still alive!


Kommentarer
Postat av: Bella

Roligt att den kommit ett inlägg, intressant att veta vas du tänker på. :) Puss

2009-02-06 @ 15:53:05
Postat av: lilljojjo

Bella: det kan man undra? Vad tänker jag på?

Kul att du titta in! Puss

2009-02-06 @ 17:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0