jaha...inte mycket att göra nu eller!

Kan man bli kär i någon man aldrig har träffat?

Just nu är jag hos mamma och Mats. Jag brukar åka ut hit när jag behöver finna lugnet. Jag kände igår kväll att jag surfa runt ett tag nu och behöver stänga av en stund. Jag ska jobba i morgon och jag vet att det kommer att bli sjuk mycket nu i helgen. Det är löning och månadsavslut. Och det är inte så kul. Eller det är ju ok om man tänker på att man ska vara ledig på Söndag.


Nästa vecka ska vi göra en massa på jobbet och det kommer bli kul. Nyheter och en massa fina saker kommer till butik. Till helgen ska jag bli Gudmor på riktigt till Elias.


Jag gillar vinter för att det är ganska lugnt och fint men nu vill jag ha vår. När jag är här ute hos mamma brukar jag hamna i soffan och glo ut på det här



Im still alive!


Kommentarer
Postat av: doris

Ja de kan man !!!

2009-02-25 @ 16:34:50
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad mysigt! Hoppas du tar det väldigt lugnt och har det riktigt trevligt där ute.

Hälsa Lena och Mats!

Puss puss min kära

2009-02-25 @ 17:37:20
Postat av: Sara

och jo, det var jag som skrev det där, så slipper du fundera på vem det kan vara :)

2009-02-25 @ 17:38:59
Postat av: Anonym

snart blir du gudmoooooor hihi, längtar att få tärffa dem där underbara ungarna!! / Lotta

2009-02-25 @ 17:44:54
Postat av: fröken nöjd

Klart man kan bli kär i någon man aldrig träffat, men sen om ens förväntningar om själva personen blir besvarad när man tillslut träffar personen är ju en annan fråga. =)

Trevlig helg!

2009-02-27 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0