En ny blogg kanske!

Vad är det med folk som är tokiga i REA! Hela dagen har folk tjatat om rea. Men vi har inte längre rea.

Tack gode gud för det. =) det blir så rörigt. Allt ligger hur som hels på två röda.

Fredag kväll på tåget är alltid lika roligt. En massa folk i bistron och nu är det inte kaffe som gäller utan öl och en massa vin. Faktiskt riktigt trevligt. Alla är så trevliga. Tänk vad glad alla blir över att få ta helg. Det är sjukt stora kontraster. Måndag och sedan en fredag. Måndag sitter alla och tänker " helvetes jävla sj" eller " nu är det bara 5 dagar kvar till helgen."

Ja ni vet! Så är det för mig också. Men jag kan ibland ha turen att vara ledig i veckan. Nu vart det inte så denna v men jag blir ledig på söndag. Mmm va najs.

Vad händer i helgen då? För mig inte ett skit mer än att sova och jobba. Nä nu ljuger ja!

Nu ska jag på en tokig middag. Hos familjen Persson. Alltid lika intressant. Vem kommer att dra de smartaste ämnet för kvällen? Vem kommer att bli mest onykter? Och vad händer sedan?

Det är nämligen så att det sker alltid en massa korkade och intressanta diskussioner. Och ibland händer det att någon blir sur och till och med kan gå hem. Men sedan skrattar man bara åt detta.

Var ska ni göra?


Kul att se att ni hänger kvar!


Dagens fundering. Varför har jag sådan jävla otur med allt elektriskt.

Min dator hade gått sönder så jag har lämnat in den....

Min Bose stereo har också kajkat ur? Varför jag?


Fan jag skulle vilja byta blogg......känner att jag inte längre kan skriva vad jag vill.

Så vansinnigt mega tråkigt!

Im still alive.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0