Barnens Bloggar och Ögongodis

ag och min "fru" var en sväng på stan. Ni vet.... strossa omkring och gjorde inget.

Vi bestämde oss för att gå till HELT ENKELT och en kopp vin. Vi hade det så mysigt och vi pratade en massa och det behövdes. Det märks så tydligt att jag och frugan varit ifrån varann ett par dagar för det finns så mycket som måste ut.

En av HELT ENKELTS bartendrar ska ha en stor ros för sitt finna sätt. Jag kommer ihåg att jag och Sara varit där förr och haft turen att träffa en av de bästa.

Blabla vi hamnade till slut på Bocken för att äta. Lilla Lotta gjorde sin finalkväll där så stället var givet.



Jag kunde fan inte sova inatt och jag fattade varför. Sedan jag började i Uppsala har jag sovit som ett barn. Kan inte dagen efter komma ihåg när jag somnat för att det går så fort. Kom ihåg att jag för några månader sedan hade svårt att sova....jag kanske är lite stressad vad vet jag.



Läste någonstans att det finns föräldrar som är så bedrövade över att sina barn bloggar. Men varför?

Jag menar det kan ju vara ett sätt för dom att få ur sig saker och ting.... kanske ett sätt att få lite mer uppmärksamhet?

" min dotter gör inget hemma...det är bara den där jävla bloggen hela tiden"

Min tanke...låt dom vara ifred. Kan förstå om det är så att dom använder bloggen till att skriva en massa skit om föräldrarna och att detta är frustrerande. Men läs barnens bloggar och då finns det ju plötsligt ett sätt för dig att ta upp detta som barnet inte vågar/ kan ta upp med dig...face to face ni vet.

Jag vet att jag inte har barn och kanske inte ska tala om hur ni ska göra. Sorry om jag kliver er på tårna. Men det jag läste gjorde min upprörd och lite less på oss "vuxna"


Fan vad jag skriver en massa skit skulle jag tro! Men det bjuder jag på.



Ett trist Kvitto skulle jag skriva om men känner att jag återkommer med det när jag vet hur jag ska lägga upp det hela.


Att åka tåg kan ha fördelar har jag upptäckt. Man kan hitta Ögongodis varje morgon.

Det förgyller dagen på något sätt.


Im still alive

Kommentarer
Postat av: fanny

ögongodis är bra ;)

2009-02-20 @ 08:46:53
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Sara

Hej gumman! DEt var verkligen supertrevligt igår.

Tack så mycket för en mysig kväll!

Tur att vi har varandra :)

Nu ska jag pysa iväg och träna... så det blir nån beach 2009, haha!

Hörs och syns snart. Puss puss!

2009-02-20 @ 10:24:20
Postat av: Anonym

tack för en fin finalkväll för mig på bocken :)

kram lotta

2009-02-22 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0