188 sökande och en sur tågtant!

Glitter i Uppsala sökte en tjej/kille till en tjänst på 20 timmar i V  och vi fick in 188 st CV.
helt otroligt skulle jag vilja säga.

Helt skut kul men jävligt tufft att välja en av alla dessa. Åtta gick vidare och nu är det klart.
En tjej som jag tor komer att bli super glittrig säljare. kommer att bli kul att börja om men också hilma tråkigt att en ska gå. Kommer att skana henne.
 
det var inte lätt att ringa alla dessa som inte fick jobbet. Jag antar att man kommer in i detta senare. Just detta med att leverera tråkiga beslut. Men nu är det gjort!


Gud vad jag längtar till helgen. Ska bli så skönt att sova lite och bara döda tid. För det kommer jag att göra.

Pratade med en person idag som jag träffade ett tag sedan bara för att kolla att allt var ok. och det kändes jättebar att han var på G. =) vill ju inte att någon ska vara arg och less.

Fick tillbaka min dator som varit trasig. Kände mig nästan naken utan den. SKÖÖNT!

Annat kul som är på G är att syrran kommmer hem från Norge imorgon så på lördag blir hela familjen ute på stan. ;) Bättre kan det inte bli!

Annars då?
Kul att se att ni lever!

Vill också passa på att ge en STOR DÖD ROS till den trötta och jävligt störiga tågtanten på Ett av SJs X2000 idag!
Bara för att du vaknat på fel sida och har en taskig dag innebär inte detta att du kan säga vad du vill och ännu mindre göra vad du vill. Vi är en del av din LÖN för i helvete. Kanske ska ta Upptåget nästa gång!
Man kommer inte bara sent utan man ska ha ett helvete med tågtanter också.
Fuck it!



Im still alive!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att så många vill jobba i "din" butik hihi..

Kul att läsa andras cv ju ;)..

Segt att dagen ska typ bli förstörd över en sj-tant,säg åt dem nästa gång.

Puss

2009-02-11 @ 22:03:27
Postat av: bella

Roligt att så många vill jobba i "din" butik hihi..

Kul att läsa andras cv ju ;)..

Segt att dagen ska typ bli förstörd över en sj-tant,säg åt dem nästa gång.

Puss

2009-02-11 @ 22:04:00
Postat av: Anonym

Skönt att det är över med allt CV läsande, 188 är ju lite väl många att behöva gå igenom.

Men i helgen ska vi ha kul!

Vi kanske hinner ses redan på Fredag?

Men vi hörs mer om det sen.

Nu ska jag skriva färdigt mitt arbete...

Puss puss!

2009-02-11 @ 22:15:31
Postat av: lotta berggren

2009-02-11 @ 22:16:07
Postat av: Anonym

tjoooo skönt youtube klipp du satt in haha. skrattade faktist o de beöhver jag!

jag längtar oxå till bror födelsedag :) få ge han en present :).



o syrran kommer hem imorgon, fy fan vad jag älskar de :D.



2009-02-11 @ 22:17:37
URL: http://chaarlottaberggren.blogg.se/
Postat av: Weronika

Hej Jojjo!

Kul att se att du bloggar. Jag tog mig friheten och la till dej i min blogglista. Du har även blivit utmanad av mig om du läser min blogg.

Kram & Kärlek

2009-02-19 @ 14:10:44
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0