07:40 = tåg= död!

Fy farao vad trist läge. Det är hur dyrt som helst att bo i Uppsala. Jag kommer fan inte att kunna bo mer än på 16 kvm.....nej jag bara skojar. Men att hitta något som inte är så slitet är ganska svårt.

Jag kommer kanske att bo i det där lilla rummet. Jag skulle nu när jag sett det kalla det för lägenhet.

Men bara tills det att jag hittat något annat vill säga. Hur det är att bo i Uppsala vet jag inte men det kommer nog att bli bra ska ni se.


Vad händer i veckan då?

Jo jag ska på BC möte i S-holm och sedan blir det mer jobb. När ska jag få vara ledig i några dagar?. Skulle vara så skönt att bara ligga i sängen och inte göra ett skit. I slutet på månaden blir det mycket rent privat och mycket på jobbet också.

Blabla....


Åka tåg var det ja.....ögongodis....men ibland är det inte ögongodis utan bara en massa människor som är arga för att dom fått fel platser och nu är det lov och ännu mer skit. Men jag är i varje fall på väg hem nu och tåget har gått i tid vilket förvånar mig. Okey nu orkar jag inte skriva mer är så trött.


Fan vad jag inte kunde sova inatt. Jag fattar inte varför. Jag måste vara sjukt stressad för jag vaknade runt 3 och var så jävla svettig. Jag kommer inte ihåg att jag drömt något men jag fick byta plats i sängen. Jag kolla på film innan jag somnade men det var inte någon jobbig film utan värsta roliga filmen för farao. Bara för det kommer jag inte ihåg vad den heter. När jag sett filmen bestämde jag mig ännu mer att jag aldrig ska gifta mig. Har alltid sagt att det inte riktigt har någon större betydelse för förhållandet.

För övrigt har jag kommit fram till att jag vill ha en kille som inte funderar så mycket utan bara vill leva. En lugn och harmonisk snubbe med båda fötterna på jorden. Han tar allt som det kommer och gör inte så stora grej av allt. Så vad du ser är vad du får!


Ska jag skriva en ny kontaktannons kanske? Nu när jag vet lite mer? Per vad säger du om det?

Kanske har ändrat mig lite angående ålder och utseende! Ska fundera.


Ser att ni läser.........=)


fan jag som hade tänkt att skriva om det "Trista Kvittot" jag vill gärna göra det för att det är både sjukt och ironiskt. Roligt så här ett år senare. Men lite jobbigt också. Det är bara det att jag inte längre vågar skriva som förr och detta endast för att jag inte vet vilka som läser. En till fundering...kanske måste fixa en ny blogg.


Im still alive



Kommentarer
Postat av: fanny

jag tycker du ska skriva om det trista kvittot och skita i vilka som läser :)

2009-02-23 @ 10:51:23
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Bella

Jag tycker med det ;) Jobbar du på onsdag? Puss

2009-02-23 @ 11:59:02
Postat av: lilljojjo

2009-02-23 @ 17:41:31
Postat av: doris

Ja , skit i vad folket tycker o tänker.. vore ju bra om dom börja ta handom sina egna liv.

Våran blogg kommer bli tung:P

2009-02-23 @ 22:30:13
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0