Verkligheten.







Jag, Bella och Camilla Köpenhamn 

 

På bryggan hemma hos mamma.



kul...och kul..bara kul!


Mina gobitar! Jag blir så glad när jag ser dessa två!             



inte bästa bilden men ett fint minne!

Semestern är över och den har varit super härlig. Jag är så glad att jag haka på till Malmö. Det var så kul och så jäkla mysigt att bara vara. Det är inte ofta jag bara är...eller jo det har bilvit mer nu på sistone och jag älskar det. Sedan har jag varit mycket hemma i Gävle. Jag har saknat min familj sjuk mycket och nu känns det väldigt tomt och tyst. Blabla jag och min fanilj! =) äh jag är stolt över dom. Det blev inte riktigt som jag önskat under semestern men jag fick i varje fall ligga på bryggan och läsa böcker och klämma en och annan öl i det tysta. =)


Tillbaka till verkligheten nu alltså...

Jag ska faktiskt gå till jobbet idag fast jag är ledig. Men bara för en stund. Det känns kul att vara tillbaka på jobbet men det är sååå mycket att göra. Jag fått en ny fin butik och jag vet att vi måste ligga lite högre än tidigare och jag skall visa dom att det går.

Jag går in och kör någon timme på kontoret och lite på golvet så har jag gjort något av tiden idag. Det är lördag och vädret är ju så där men det är ganska mysigt det också. Sedan vet jag inte vad som händer faktiskt.


Det känns verkligen att hösten är här. Men jag vill ha en solig höst, ni vet en sådan där höst när man kan sitta ute i någon park och äta oliver direkt ur burken. Mikiz du vet vad jag menar!


Äh nu ska jag gå till jobbet.



Kommentarer
Postat av: lotta

butiken var super fin :) bilder kommer in på din facebook så dina vänner får se :) puss Lotta

2009-08-22 @ 15:37:27
URL: http://chaarlottaberggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att se ett inlägg igen, Saknar dig med, är lite tomt hemma igen.

Tråkigt att Jag inte kom, belv mkt med flytten. Och mamma har hjälpt mig att städa badrum, och kök idag Toppen! hehe Mamma är BÄST!

kommrt fler helger att kunna åka till uppsala. ;)

Pusss Älskar dig

2009-08-22 @ 18:26:01
Postat av: Doris

ja vet va du menar, en skinnjacka o en latte!

2009-08-23 @ 17:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0