Mysigt värre!





Idag har det verkligen varit en sådan där dag då man hade stannat i sängen.

Men det har jag så klart inte gjort. Var till Gävle idag men bara en snabbis. Jag och en vän åkte till Hemligbyberget för att bara vara en stund. Vi köpte med oss mat och gick upp och satte oss på berget,, om man nu verkligen kan kalla det för berg!? =) mysigt värre.


Väl hemma var jag redo för sängen men drog på mig träningskorna. Kan ju inte vara inne om det är fint väder. Man vet ju inte...det kan ju var ett tag tills att man ser den igen. Jag ser ju aldrig solen när jag jobbar. =) hur som helst så har jag funnit en nytt litet café. Där kommer det nog bli en hel del kaffe skulle jag tro. Ska dra med S dit. Ett sådant där ställe man kan gå till på morgonen utan att bry sig om hur man se ut. Det tackar jag för! =)


Nu ska jag köra en varmakoppen i soffan. Kanske till och med tända ljus i det ny höstmörkret.



Yes! Im Still Alive!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0