Förföljt mig en längre tid



Hitta en rolig bild på mig och min vän...vet inte riktigt vad vi ville visa medd detta!?



Vilken vecka! 

 

Jag jobba måndag..

På tidagen var jag på möte i stockholm som bjöd på lite smått och gott. Utbildningen i arbetsrätt

gav mig faktiskt mycket kött på benen. Onsdag var jag in på jobbet i någon timma sedan for jag till Gävle för att hänga med systrarna. Det var jätte mysigt. Jag var hem till M och B och åt mat. Jaja L var ju också där. Sedan åkte jag tillbaka till Uppsala på tordag kväll för att ladda iför helgen. Jag hade en så kallad ”svinvecka” och detta innebär att jobba helg.

 Tok bra med folk och så inventeringen så skall ske på måndag. Vi skulle börja lite lätt med lager och det var ju inte det lättaste när man hade hur mycket folk som helst. Lördag lika där.....

och nu är söndagen här och jag ska jobba. Är ganska trött men jag har varit hemma hela helgen och tagit den lugnt. Lite tragiskt så där har jag betalat mina räkningar och lagat mat...bra mat!

Tvättat upp allt efter semestern har jag också gjort. Fixat det mesta inför kommande vecka.

 

Någon fick mig att börja tänka träning igen så det måste bli av denna vecka har jag bestämt.

 För ett tag sedan hamnade jag i en ganska interssant diskussion om ytlighet. Jag påstår mig inte vara ytlig. Men en annan tyckter det. ( vilket kan ha varit en skämt) Personen ifråga tyckte att det var ganska ytligt att arbeta på Glitter då det bara handlade om att se bra ut.(finns mycket mer där emellan)

Nu har det förföljt mig en längre tid och jag har kommit fram stenhårttill att jag inte är det minsta ytlig. Kanske fåfäng. Eller vänta... jag kan gå ut utan att kladda på en massa smink. Det finns dagar då jag går till jobbet utan att sminka mig. Om jag fick bestämma skulle jag gå runt i mina skönaste jeans varje dag och en mysig tröja och allra helst en mössa. Men jag måste anpassa mig lite.
Äh jag skulle kunna skriva en massa om det här men det spelar ingen roll för jag vet att jag inte är ytlig och det är kanske svårt att förstå.

Om man plockar man ner ordet fåfäng och ytlig kommer vi till samma sak!?
I can´t stand still =) 



Im still alive!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: lotta

Du o jag har haft lika jobbiga helger tror jag.. jag ska oxå iväg o jobba.. suck!

haen bra dag på jobbet

kram lotta

2009-08-30 @ 09:33:09
URL: http://chaarlottaberggren.blogg.se/
Postat av: Bella

haha säger jag bara.

Du dom där jensen vill jag ha tilbaka, dom är väl ganska slitna nu.

2009-08-31 @ 07:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0