Åhh måndag



Hur många måndagar börjar bra? Idag är det i varje fall en måndag som startat bra. Solen har vaknat på samma sida som jag. Stålande!


Blir en massa jobb idag och jag hoppas att jag hinner med allt jag ska göra idag. Ja man vet ju inte vad dagen har att bjuda på.


I fredags, på kvällen någon gång så fick jag ett sms från en person jag inte känner. En han som vägrar att ge sig.. han ringer och smsar och jag vet inte vem hen är. Skit läskig. Han vet vad jag bor och nästa vart jag jobbar. Mitt namn var ju inte så svårt att ta reda på. Ja ja jag hoppas att det blir tyst idag.


Kan ju poängtera att jag inte delar ut mitt nr till höger och vänster.


Mycket märkligt måste jag säga...


ja... lustigast var ju ändå att han skickade en bild på sig själv =)



I miss you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

läskigt med människor som beter sig sådär... vi får hoppas att de snart slutar.. annars blir både jag o några fler väldigt osäkra ....



fan va den där bilden är fin på er alla.. den ger värsta glädjen!!



kram Lotta

2009-08-25 @ 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0