Saknar er!

Igår hade jag ett mycket givande möte på min arbetsplats, med min chef.

Otroligt skönt att få en bekräftelse på att man gör rätt och att man faktiskt gör bra resultat.


Japp nog on detta.


Solen och våren är här och det känns förbannat bra. Ska nog ta en kaffe utomhus idag.

Men det finns en känsla av en ensamhet. Fy fan vad jag saknar alla där hemma. Alla mina syskon, mina vänner och mamma och pappa. Igår knackade ensamheten på igen och jag kände att jag ville ha en kram. Nej jag menar inte sex utan en "hej hur har du haft det idag/hur mår du kram" ja ni vet.

Kanske lite löjligt men det kom en tår också. Men jag tror att detta är trötthet som kommer av att jag inte sköter om mig själv som jag borde. Sover för lite och har ju gjort det sedan jag börja i uppsala. Men nu måste jag ta hand om mig själv. Ska nog gå till jobbet idag. Ingen buss här inte.

Kanske kan få en kram snart.


Längtar hem lite då och då men jag får försöka ringa lite oftare.


Lotta, Bella, lillebror och Mikiz....kom ihåg att jag älskar er väldigt mycket.



Kommentarer
Postat av: emelie

god morgon :) Jätte snygg blogg :) allt bra idag? :)

2009-04-03 @ 07:51:42
URL: http://emehliie.blogg.se/
Postat av: Ecco-Bella

En stooooooooooooooooooooooooor kram kommer här! Puss på dig tjejen.

2009-04-03 @ 08:15:46
Postat av: Sonny

Kram då vännen :)

2009-04-03 @ 09:10:56
URL: http://rusky.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag älskar dig med syster, Nu banne mig kommer jag på lovet!

2009-04-03 @ 12:01:47
Postat av: Anonym

älskar dig sis, så ensamt här utan dig! kom hem snart o hälsa på! puss Lotta

2009-04-03 @ 15:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0