Kan man reklamera ett ligg?

Kan man reklamera ett ligg?


OBS! KÄNSLIGA LÄSARE...Texten kan innehålla stavfel och saker du kanske inte vill veta.



En fundering jag haft ett tag nu! Har man ångerrätt på ett ligg man haft? Finns det möjlighet ett reklamera ett om det inte var så bra som det utlovades? Liksom bara ta bort det ur skallen. Jag fungerar i varje fall så att om jag haft ett dåligt kan det hända att det dyker upp i tankarna när jag ska till igen. Ja ni vet när man tänker att....detta måste fan bli bra för annars så vet jag inte var jag gör. För det är verkligen start men inget stopp förens man fått till det på riktigt och det var jävligt bra.

Att ångra sig då!? Jag menar...hur många gånger har man inte vaknat upp och funderat på vad i helvete har jag tänkt med!? Inte fan var det huvudet i varje fall. Vad i helvete tyckte jag var bra med denne då? Vad var det jag föll för...? hotboy...neej inte alls! Då borde man få ångra sig och sedan var det borta liksom. Men så är det för i helvetes jävlar i mig inte och nej jag har inte legat med någon idag eller för en vecka sedan men kanske för 9 dagar sedan. Vad vet jag!? ;)

För om man nu kan reklamera ett ligg eller två, ja eller man kanske bara ångra sig så vill jag göra det här och nu.............. förra sommaren lekte jag med O och detta ligg vill jag reklamera och senare på hösten var det X som jag använder min ångerrätt till. Jaha ja nu var det klart....



Texten kan innehålla stavfel



Kommentarer
Postat av: lotta

ja tycker man ska få reklamera haha, men synd att de inte gör riktigt!! :(

2009-04-26 @ 11:40:01
Postat av: Sonny

Har nog aldrig ångrat nått av mina ligg, vare sig det har varit ett kasst ligg eller en ful brud.



Alla förtjänar att ge och få lite välgörenhets sex ibland ^^

2009-04-26 @ 21:40:03
URL: http://rusky.blogg.se/
Postat av: Gangsta

Say WhaaaaT!??



Jag som trodde att "Höst" hade skött sig bra inom det området?? :P

Postat av: Aiue

Jag vill kunna reklamera krogbesök också. o.o

2009-04-27 @ 23:03:28
URL: http://www.aiue.se/
Postat av: Putte

Piiiiuuuw! Jag är inte X eller O iallfall! =)

Jag hade lagt mobben inne och vi va ute på altanen när du ringde tror jag, ringde tillbaka men du hade väl ljudlös :P

Hör av dig, puss puss

2009-04-27 @ 23:10:29
Postat av: Anna

haha lätt =) jag vill också reklamera!

2009-04-27 @ 23:34:56
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0