jo men...

Dagens möte i stockholm gav mig....


en 12 poängare i service! Mycket bra men inte toppen! Man kan nämligen få 15 och det ska jag ha snart. Lyckligt nog var det jag som fått mig testad denna gång vilket känns bra. Min provanställnings period är nu slut och jag kommer inte att jobba mer i Gävle. Både kul och inte kul. Jag saknar ju tjejerna där ganska mycket. Jag är nöjd med dagen och känner att jag ska ta mig lite vin när jag kommer hem till Uppis. :) kul att se att ni läser igen...


kommenterar på mitt inlägg om ligg har visst fått konsekvenser som jag nu måste städa upp. Eller inte! Jag vet inte om jag verkligen skall göra det. Njjja jag skiter i det! :) ganska stort faktiskt!

Hihi.


Klart med ledighet den 8/5! Någon mer?


Jag börjar få lite panik över sommaren. Att inte jobba och att ge mitt till någon annaan känns så där faktiskt. Men det kommer nog att gå bra!



Im still alive!

fatta...snart ett år sedan...men du lever. Love ya

Kommentarer
Postat av: lotta

älskar den bilden :D

2009-05-07 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0