Här kommer lite!

Vilken dag! Igår var jag på bc möte i stockholm. Och jag var lite nervös fast jag inte behövde vara det! Men det är alltid så. Allt ick fint och jag jobbar på bra.


Jag vet att det kan vara känsligt att skriva om jobb på detta sätt så därför lämnar jag det här och nu.

I lördags var jag ut en sväng och det var jätte kul. Kul att se något annat. Krogen jag var på bjöd på ganska trevlig musik och det var massa folk. En ska jag kände var att det var lite väl unga människor men det gick bra. Jag ska testa något annat nästa gång.


Vid hem gång var det en kille som skulle ge sig på mig och jag vet inte varför. Tro det eller ej det kom något bra ur detta också. Jag fick kliva ut och vänta på min jacka tills det att killen hade gåt ut.

Och då ja då....såg jag en härlighet stå på andra sidan. Jag var ju bara tvungen att titta lite närmare. Glad för att jag gjorde det, det gav mig en trevlig måndag med lite vin och fina samtal. Tack.


Ögongodis måste man ju ha.


1 april.....och jag såg en text rulla i TV-rutan att nya sexvanor skulle ge cancer?

Hoppas att detta är ett skämt för det kan ju bara inte vara sant.....

Och om det är ett skämt...blir jag jättearg. Fy! Det kan man ju inte skämta om!

Ska kolla mer på detta.


Ska till jobbet en sväng nu och sedan blir det lugnt och skönt en stund.


Im still alive


Kommentarer
Postat av: Sonny

Brukar ju vara så att det alltid kommer nå gott ur nå ont :)



Kram vännen

2009-04-01 @ 20:49:38
URL: http://rusky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0