Fuck it!

Ja ni....nu är jag hemma i gävle! Men jag åker imorgon igen. Jag bestämde mig för att åka till Gävle i måndags just föratt få lite semester...


Jag har jobbat så mycket eller jag har stressat så mycket på sista tiden att jag mår så där om jag ska vara ärlig. Att åka ut till mamma har varit super bra för mig och jag kommer att göra det igen. Det är helt sjukt var jag återhämtar mig här i skogen. Låg i soffan hela kvällen och sov länge idag. Fick dock ett samtal ifrån jobbet och man kan ju bara inte låta bli att svara ju....

nej jag är inte trött på mitt jobb utan jag ÄLSKAR MITT JOBB! Men jag behöver stänga av ibland.


Jag undrar över en ganska knasig sak! Hur mycket kan man lita på folk? Jag menar ska jag låta någon kliva in in mitt liv om jag i 2 sekunder tvekat? Kanske inte!

Jag har gjort det förr och det har inte blivit bra alls. Tror att jag kommit dit ingen vill komma, ni vet där man skiter i allt och alla. Man har blivit så rädd om sig själv pg.a alla turer. Någon har lekt superman en annan har spelat den bäste och sedan har det visats sig varit något sämre. Man har ibland varit golvad...riktigt ordentligt till och med. Så nu undrar jag om det inte är bättre att bara vara liksom?. Kanske ska vara så bekväm att man bestämer sig för att leva solo?

Kan det vara så att jag helt enkelt är lite lätt missanpassad jag med? för osäker på mig själv?

Nej det kan jag ju inte vara....har aldrig hör att jag skulle vara det och jag känner mig inte det heller.

Vad fan vet jag? Jag är nog jävligt rädd och sjukt trött i huvudet.


Jag kommer ihåg en människa som jag kände lite men dock en liten stund, som verkligen inte var som jag trodde....helt tvärtom faktiskt. Vad fan!


Jaja... hur som är jag mycket fundersam över en person.


But...Im still alive


kontrollera stavningen...fuck it!




Kommentarer
Postat av: lotta

heej min käre idol!!



har förstått att du haft väldigt myk att göra, och de är bra att du har våran mamma o mats att åka till. jag saknar dig så sjukt myk!! varför har du kommit in på linjen om du ska leva solo el inte?? ... de lät ju så bra för några veckor sedan??.. något jag inte vet?? älskar dig din lotta

2009-04-08 @ 00:02:22
Postat av: lotta

heej min käre idol!!



har förstått att du haft väldigt myk att göra, och de är bra att du har våran mamma o mats att åka till. jag saknar dig så sjukt myk!! varför har du kommit in på linjen om du ska leva solo el inte?? ... de lät ju så bra för några veckor sedan??.. något jag inte vet?? älskar dig din lotta

2009-04-08 @ 00:06:24
Postat av: Sonny

Man ska nog lita mer än misstro människor för att det ska fungera fast fortfarande inte släppa in dom för fort.

Men samtidigt så kommer man aldrig komma levandes ur livet, så varför våga vara feg??

2009-04-08 @ 17:23:45
URL: http://rusky.blogg.se/
Postat av: doris

dags att återförena hela syskonskaran snart.

Saknar alla så mkt.

dig med.

kämpa på .pusss

2009-04-08 @ 22:37:31
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/
Postat av: Bella

Min nya blogg.

2009-04-18 @ 23:51:04
URL: http://bellaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0